habari.nl - geboortekaartjes | trouwkaarten | verhuiskaarten | uitnodigingen | nog veel meer kaarten.... www.gulpje.nl Wij hebben deze gekozen voor de vorige (habari) en deze zwangerschap (gulpje). Niet de aller goedkoopste maar de kaartjes waren erg mooi en goed van kwaliteit. Aanpassingen van het ontwerp waren geen probleem. Ik was/ben super tevreden!
vandaag kregen we een heel leuk kaartje. Hij is op verzoek gemaakt. www.zweip.nu Je kan zelf een ontwerp ed aanleveren en daarmee gaat je aan de slag. Je krijgt dus een uniek kaartje !
geboortepost.nl heeft ook heel veel leuke kaartjes en je kan heel veel zelf aan laten passen. en helemaal mooi ze zijn niet heel duur..
Ik zit met het zelfde probleem. Weet iemand waar je kaartjes met je eigen honden kunt laten maken. Wat zet je trouwens allemaal in het kaartje?
Ik denk dat bovenaan de site van Gupje bedoeld wordt, daar staan inderdaad wel leuke kaartjes op.. Ik heb nog een overzichtssite gevonden, waar steeds nieuwe ontwerpen van verschillende sites op komen te staan: AlleNieuweGeboortekaartjes.nl Dit is ook een leuke site, kan ook naar eigen smaak aangepast worden en fotootjes toegevoegd worden etc: YoungArt.nl