Weet je wat het is... Ook al is het je kindje nog niet, dan is het iig. een leuke gedachte... Laat ons dan maar allemaal in die waan ! Geniet er gewoon van... Ja toch ! -x-
Ik voel het bij mij sinds vorige week. Vorige week kon ik het gevoel niet zo goed plaatsen, maar nu weet ik eker dat het die kleine is. Het is ook vooral als ik rustig zit. Echt heel gaaf! Jammer dat mijn mannetje het nog niet kan voelen. Groetjes Sam
Echt meiden, ik weet het niet maar heb sinds een half uurtje zo'n gek gevoel in mijn onderbuik beetje rechts onderin, soort van trekkerig en drukkerig gevoel en soms een beetje trillerig.. HEEL VAAG ! En joh, ook al is het de beeb niet, 't is wel schattig, bijzonder ook dat je lichaam zo veranderd ! -xxx-
ik voelde de eerste en tweede allebei bij 14 wk ong. echt zo'n plop gevoel waar iedereen het over heeft. dat zelfde gevoel werd alleen maar sterker dus was echt ons beebje wel.. zit nu al weer te wachten op dat gevoel, maar moet toch echt nog even geduld hebben..hhahahaa. Meiden geniet er lekker van...!
hallo, Er zijn dames hier die net zo ver zijn als mijn , ik wilde geen nieuwe topic openenen nou we het hier toch over het voelen hebben...Ik voel me kind ook ineens minder is dat normaal ik voel hem wel maar eerst was het veel meer en nu is ie ineens heel wat rustiger ...... kan dat zo af en toe ofzo?
Ik voelde met 14 weken ook een soort van vlinder. Een heel onbeschrijfelijk en warm gevoel van de ene kant naar de andere kant van mijn buik. Dat voelde ik op een gegeven moment dagelijks en ineens was dat weg. En nu, sinds een week of 3 voel ik echt schopjes. In het begin zachte tikjes aan de onderkant van mijn buik. En nu voel ik ze heel duidelijk een aantal keren per dag. Helaas kan mijn vriend ze nog net niet voelen maar ik heb zo'n idee dat dat niet kang meer gaat duren. Echt een wonderbaarlijk gevoel! Liefs Schumi
Die van mij is rond de 30 weken met z'n rug naar buiten toe gaan liggen en sindsdien voel ik hem af en toe schuiven en de hik...meer niet Alle trapjes gaan naar binnen toe en dat voel ik niet. Dus hier lijkt het alsof hij de hele dag slaapt. Volgens velen moet ik hiermee blij zijn, geen pijnlijke ribben etc. Maar mis die bobbelende buik en trapjes wel een beetje, heb nu alleen maar een watermeloen onder m'n trui zitten
Ja dat is normaal, hoe verder je in zwangerschap komt hoe minder hard je de kleine voelt. Hij of zij krijgt steeds minder ruimte om te draaien/schoppen etc.