Ow ik weet echt niet wat ik nu moet!! Heb om 2 uur een paracetamol genomen en om half drie weer omdat hij niet werkte (inwerk tijd half uur). En het helpt helemaal niks!!!! Al met zout water gespoeld niks helpt! Ik kan wel een potje janken van de kiespijn, het liefst eet ik nu een heel stripje ibuprofen op heel verleidelijk, maarja dat mag niet!! En je zult altijd net zien dat dit snachts voorkomt morgen meteen de tandarts bellen maarja wat moet ik tot die tijd Tips welkom!!
inmiddels al een paar uur verder. Hopelijk ben je de uurtjes beetje doorgekomen. en nu op naar de tandarts. Bij mij hebben ze met 12 weken nog n verstandskies getrokken.
Ja dat is vreselijk hè, heb het bij mij eerste zwangerschap ook gehad. Stond op de kop van de pijn. En dan is het nemen van een ibu heel verleidelijk.. Kreeg overigens een wortelkanaalbehandeling, hoop dat het bij jou meevalt...
Nou hij heb de kies open gemaakt om de druk van de ontsteking af te halen en zaterdag krijg ik dus een wortelkanaalbehandeling mn verstandskies moet er ook uit maar dat kon nog even wachten, de verdoving werkt nu uit en de pijn komt weer terug hopen dat t snel af gaat zakken nu!
Ohh dat voelt zo vervelend/iritant he! Bij mij 2 weken geleden kies eruit gehaald. Dacht eigenlijk dat ze het niet deden tijdens zwangerschap, maar gelukkig wel! Wat een opluchting zonder pijn!
Ik heb er 9 gehad, waarvan er 3 op speelde net voor een spoed operatie. Slapen was er niet meer bij.. het was een helse pijn. Wat voor mij toen wel hielp (tijdelijk wel) was een douce pakken lekker warm/heet. Ik hoop dat het mag helpen..
Ook ik heb aan het begin van de zwangerschap kiespijn gehad.. blegh! Bleek bij mij door de hormonen te komen..Omdat al het weefsel zachter word kun je last krijgen van andere stand van tanden en kiezen..met de bijbehoorende pijn.. nooit van gehoord maja als de tandarts t zegt gelukkig week later weer over!!