geen eetlust Door misselijkheid

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Smiley23, 5 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smiley23

Smiley23 Actief lid

9 aug 2014
    232
    55
    28
    Vrouw
    Zuidholland
    Hoi dames,
    Ik ben al 3 weken elke dag misselijk.. Vooral na 16:00 uur.
    Ik hoef gelukkig niet over te geven maar ik maak me zorgen over me eetlust die er totaal niet meer is.. mijn broeken kan ik zelfs zo naar beneden trekken zonder te openen.
    Vooral s'avonds eet ik erg slecht.. maar mijn vraag is dus.. wat kan ik het beste eten als ik zo misselijk ben? Wil toch wel de nodige vitamine etc. Binnen krijgen. Ik weet het even niet..

Alvast bedankt!

2. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Heb dat ook erg lang gehad in de avond. Denk ook omdat ik dan moe was al en warm eten stond me erg tegen.
    Wees niet te streng voor jezelf. Kook wat je eten wil, ben jij na 1 hap beroerd. Laat het staan en pak wat fruit of yoghurt of wat je dan wel naar binnen krijgt. De baby pakt wel wat hij nodig heeft.

Er breekt een tijd aan ( in de meeste gevallen) dat je als een varken alles naar binnen schuift hihi
    Ik denk dat het bij jou wel weer goed komt. Hier ook eerst 6 kilo afgevallen. Op het eind zat ik op +14kg ;)

3. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Bij mij komt de misselijkheid deze keer ook na de middag opzetten. Hier helpt het juist om iets te eten (terwijl ik er helemaal geen zin in heb). Ik probeer telkens kleine beetjes te eten en dat kan van alles zijn: fruit, sultana, yoghurt. En met het avondeten eet ik gewoon een bordje.

4. Smiley23

Smiley23 Actief lid

9 aug 2014
    232
    55
    28
    Vrouw
    Zuidholland
    Ja dat lees ik in wel vaker dat de baby wel pakt wat die nodig heeft.. Ja de warme maaltijd pfff de lucht alleen al!
    Hihi wel grappig dat je dat zegt dat er vast een tijd aanbreekt dat ik als een gek ga eten.. een goeie vriendin van me zegt ook... wacht maar! Straks eet je als een varken! Hahaha nou daar kijk ik dan maar naar uit.
    En dat ik dan weer wat meer energie krijg want alles is momenteel teveel.. Zo sneu voor me vriend die is continu de pineut..:cool:

Thans voor je reactie!

5. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    De misselijkheid ebte weg rond 16 weken bij mij.
    De eerste 3 maanden leefde ik op zoute drop en waterijs.
    Tussen de 12 en 16 weken at ik nog steeds weinig maar kreeg ik de welbekende lusten: melk, huzarensalade, pasteitjes van de vietnamees...

Tussen de 20 en 40 weken was mijn ontbijt alleen al: 3 boterhammen, 2 kommen ontbijtloops met melk, 3 stuks fruit, een glas sap en een mok koffie. ( had een koffie tic)
    En ik at zoveel gebak!!! Pfff echt hoor! Je word vanzelf dik ;) totdat zelfs je zwangerschapsbroek nog te strak zit.

Deel Deze Pagina