Ziek en zwanger.... pfff

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door limili, 27 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limili

limili Bekend lid

24 apr 2013
    604
    7
    18
    Hoi dames,

Ik ben bijna 35 weken zwanger en ben mijn verlof goed begonnen. Ziek..... buikgriep... maandag diaree en vanaf de nacht maandag op dinsdag misselijk en spugen. Ik voel me zo beroerd... elk slokje drinken komt er weer uit. En als ik me omdraai in bed dan voel ik eem vlaag van misselijkheid opkomen....vreselijk... lang geleden dat ik mij zo slecht heb gevoeld... zit eraan te denken om morgenvroeg de huisarts te bellen misschien mag ik weer wat tabletten tegen de misselijkheid want uitzleken gaat een lange weg worden..... pffff zo maar weer mijn bedje opzoeken...

2. HvO

HvO Niet meer actief

Zo ben ik mijn verlof met 36 weken ook begonnen. :cry:

Het heerste toen sowieso al erg. Maar de VK gaf aan dat het ook kan zijn omdat je nu “ontspant”.

Wel echt vervelend! Had het begin van mijn eigen verlof ook heel anders voorgesteld. :(

Hopelijk krabbel je er snel weer bovenop en kan je alsnog genieten van je verlof! Heel veel beterschap!

limili vindt dit leuk.
  3. Kimmiehj88

28 nov 2012
    89
    12
    8
    NULL
    NULL
    Ik ben nu voor de derde keer aan het overgeven tijdens mijn 18 weken durende zwangerschap..en heb de griep ook al gehad! Terwijl ik normaal zelden ziek ben..pff!

Beterschap!

4. limili

limili Bekend lid

24 apr 2013
    604
    7
    18
    Overgeven is zo naar.....en vooral als je leeg bent jij ook beterschap.

Kimmiehj88 vindt dit leuk.
  5. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    Heel herkenbaar . Ik had het vorige week en heeft een aantal dagen geduurd. Ik denk dat medicatie geen oplossing is, buiten dat het bij deze termijn niet vaak meer voorgeschreven wordt geloof ik ivm bijwerkingen voor de kleine, omdat het een virus is dat je kwijt moet.
    Ik heb dag 5 ook even zitten janken hoor, 3e buikgriep deze zwangerschap buiten misselijkheid en medicatie om tot week 18. Heb alle wc potten wel van binnen gezien in mijn omgeving :(

6. limili

limili Bekend lid

24 apr 2013
    604
    7
    18
    Na overleg met de gyn en huisarts zetpillen gekregen want ik zat tegen uitdroging aan. Een opname werd besproken maar omdat ik nog een kleine rond heb lopen, is in overleg dat we nog 24 uur aan kijken met zetpillen. Om 11.30 uur de eerste genomen en het lijkt dat ik me beter ga voelen. De eerste slokjes drinken blijven erin

7. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    Fijn! Sterkte!

8. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Beterschap! Het is verschrikkelijk ik heb nu 2x buikgriep gehad en heb sinds vandaag de “gewone” griep :cry:

Deel Deze Pagina