Zo meteen om 11 uur krijg ik een uitwendige echo bij mijn verloskundige en als er vandaag geen hartactie te zien is dan zit t wederom fout voor de 3e achtereenvolgende keer. Ik zweet peentjes en ik weet me nu ff geen raad met mezelf. Eigenlijk zou ik morgen pas de afspraak hebben maar na een zoooo realistiche droom vannacht heb ik vanmorgen de foon genomen en meteen gebeld om te vragen of ik vandaag al niet mocht komen. Deze spanning werd me teveel. T is me gewoon slecht ervan..... Sorry moest t ff van me afschrijven.
Wat een spanning! Heel veel succes en hopelijk een kloppend hartje. Maar doen ze het niet inwendig? Dan zien ze het bij deze termijn vaak beter. Zo niet, zou ik daar wel even om vragen. Ik duim voor je!
Thx meiden, dit had ik ff nodig......Pffff wat een spanning neemt dit met zich mee, zeg!!! Ik vind het allesbehalve leuk om te gaan......klinkt stom maar na 2 miskramen waarvan in februari 2015 alleen maar "horror" echo,s gehad te hebben, zie ik hier zó ontzettend tegenop. Bee mijn vk doet geen inwendige echo,s en al helemaal niet bij vrouwen die al verschillende miskramen hebben gehad. Bij twijfel zal ze me doorsturen naar t ziekenhuis, laten we hopen dat t deze keer niet nodig is.
Als t beeld niet goed is zou ik je door laten sturen hoor.. Hier vonden ze 7 weken te vroeg om uitwendige echo's te doen
Pfff wat spannend zeg, kan me goed voorstellen dat je er een beetje tegenop ziet! Heel veel sterkte, hopelijk heb je gewoon een geweldige echo en ga je deze week heerlijk genieten!
Wat verschrikkelijk dat het hiervoor al 2 keer is mis gegaan. En dat maakt vandaag voor je heel erg eng/spannend. Ik ga heel hard duimen dat het allemaal helemaal in orde is. Laat je weten hoe het is gegaan?
Hallo lieve meiden Ik ben net terug en er was gelukkig een kloppend hartje te zien. Ik heb bij t zien van t hartje ook ff een paar tranen weggepinkt.... pffff ik weet dat t nog geen 100 procent garantie geeft maar t begin is er volgende week maandag mag ik terugkomen voor een nieuwe echo Dank jullie wel voor jullie medeleven. Dit heeft mij heel goed gedaan