Hallo, Mijn kindje is nu inmiddels ruim 15 maanden. al sinds zijn geboorte heeft hij moeite om dekens/ of slaapzakken te verdragen.en slaapt hij eigenlijk enkel op zijn bedje zonder dekens ( probeer het weleens op hem te liggen al is het maar over zijn voetjes maar hij word gelijk wakker als hij het denkt te voelen.nu dat het zomer is en niet koud vind ik dat nog niet zo heel erg. maar er komt een tijd dat hij het koud gaat krijgen. heeft iemand ideeen hoe ik dit op kan lossen? bestaat er mischien iets van een slaapzak met voeten?
ziet er heerlijk uit! beetje deken effect. wel duur zeg even kijken of ik het 2dehand kan vinden om te proberen.
hij slaapt momenteel in pyamatje en sokken. de sokken liggen halverwege de nacht uit. ook slaapt hij op teddypluche hoeslaken van optidee wat ook een beetje warmte geeft. boven verwarmen valt niet heel erg mee als het beneden op temperatuur is slaat de verwarming uit. we zijn echt een beetje aan het zoeken. het is zoiezo een kindje wat extreem licht slaapt en waarbij doorslapen ook nog heel moeilijk voor is . we proberen het zo aangenaam mogelijk voor hem te maken. we gaan denk ik inderdaad een lekkere zachte slaapzak met benen aanschaffen hopelijk geeft hem dat een veilig warm gevoel. en wieweet slaapt hij er ook wel beter door momenteel ligt hij in een bed van 90 bij 2 mtr en gek genoeg slaapt hij al een stukje rustiger.een vrijer gevoel voor hem en hij stoot zich minder makkelijk wakker.
En als je nou een slaapzak bijv bij de zeeman koopt. Die inknipt en ombouwt tot dat voorbeeld dat gegeven is? Op de markt kan je voor 3 keer niks aan en kortere rits komen.
Ik zweer echt bij ergo pouch slaapzakken van Ikbenmama.nl: Het eerlijke en eigenzinnige webwarenhuis voor de (bijna)mama van nu en haar uk! geweldige slaapzakken. Duur....Ja dat is zo maar zo elke cent driedubbel dwars waard echt fantastisch.
heeft hij het echt koud of denk je dat hij het koud zal hebben? Mijn jongste slaapt nu in romper/shirt korte mouw en vaak zonder laken terwijl ik een dikke deken op mn bed heb haha. Zodra ik iets over haar heen leg trapt ze het weg en slaapzak wil ze niet