MMMM...maarja, wel vol suiker...is ook heel slecht hoor! (denk dat ik zo maar is naar de super loop )
Ik vraag mij alleen af , als het waar is , wat het doel is? Het volk massaal ziek maken op de lange termijn? kinderen met gif injecteren op grote schaal? is het echt allemaal één groot complot? en tegen wie is dat complot? wat word ermee gewonnen en door wie?
@ Moeders; En dus? Mag ik aannemen dat jij dan blijkbaar de informatie die je ontvangt van het RIVM dus wél gefundeerd en objectief vindt? ( En dat terwijl het RIVM de vaccins ontwikkelt, produceert en verkoopt, moet de meldingen van de bijwerkingen bijhouden en beoordelen, en is adviesorgaan voor de regering, riekt naar belangenverstrengeling...) Moet je me wel even uitleggen welke belangen de NVKP dan zou heeft overigens? Deze vereniging is opgezet door ouders die hun negatieve vaccinatie ervaringen hebben gebundeld.. en op onderzoek zijn gegaan... Groet Hilde
kom op niet elkaar aanvallen . iedereen heb zijn eigen meinig. ik wil bijv. niet de inentingen bij onze consul.bur. laten doen. maar ze krijgen ze wel, maar kan me ook wel iets bij voorstellen dat mensen pas na 1 jaar gaan inenten. Ze krijgen zooi ingespoten dat weet ik maar dat ik bij de griepprik ook en duizenden mensen laten dat ook doen toch? ik wil alleen gaan uitkijken met de h.i.b, maar zou mezelf voor me kop slaan als ze dadelijk iets kunnen krijgen wat ik mischien zelf door ze te laten inenten had kunnen voorkomen. we hebben allemaal verschillende meningen en die kunnen we delen. Je hoef niet te doen wat een ander zeg, dat doe ik ook niet
Levensgevaarlijk die zoenen! Vorige week werd ik zomaar aangevallen door een pak en het was opeten of anders....
Ik ben lid van de ver kritisch prikken. Mijn jongste heeft namelijk al twee keer doodziek in het ziekenhuis gelegen na de vacinatie. Wat de artsen je niet laten lezen is de bijsluiter die voor hen bestemd is want er zijn er namelijk 2! eentje voor de ouders en eentje voor de artsen. tegen onbegrip ben ik al diverse malen aangelopen maar loop nu met hem in het AMC amsterdam en die nemen me dan wel serieus!
Ik laat mijn kind wel inenten... We kunnen wel kijken naar alle nadelen van de prikken maar stel je eens voor dat je kindje ineens ziek word dan kan je je zelf wel voor je kop slaan dat je die kleine toen niet hebt laten inenten... Iedereen moet het voor zichzelf weten uiteraard maar ja aan alles wat we in ons leven doen zitten wel na delen en als we aan alles moeten gaan nadenken dan kan je je net zo goed opsluiten in een kamertje en er nooit meer uit komen..... Het is miss ver gezocht wat ik zeg maar ja zo zie ik het
Omdat ik natuurlijk ook het beste wil voor mijn dochter ben ik ook ff gaan neuzen (toevallig krijgt ze morgen de eerste entingen). Ik kwam dit artikel tegen waarin wordt vermeld dat het (HIB)vaccin in de loop der jaren wel verbeterd is waardoor er minder bijwerkingen zijn na de enting: http://www.vaccinatiesvoorkinderen.nl/nieuws/minder_bijwerkingen_door_nieuw_kinkhoestvaccin.html Omdat wij een prematuurtje hebben vinden wij het belangrijk om preventieve maatregelen te nemen. En ze heeft al eerder medicijnen gehad die erg schadelijk zijn voor het lichaam (leverbeschadiging), maar had ze dat niet gehad, dan was ze er niet geweest. Mijn moeder heeft polio gehad en is aan 1 been verlamd. Het is misschien kiezen tussen 2 kwaden, maar dan maar de minst kwade.
Volgens mij heb ik het woord RIVM niet in mijn mond genomen. Het feit is gewoon dat er goed onderzoek gedaan is naar vaccinaties en dat niet alleen in Nederland, maar wereldwijd. Als ik jou verhaal lees moet ik uitgaan van een groot complottheorie. Nou daar bedank ik voor en is alleen maar een hersenspinsel in de hoofden van verschillende mensen. Net als die Rick, waar je eerder een link van postte. Nou die persoon kan ik echt niet serieus nemen. Als je je wil verdiepen in vaccinaties lees dan wel beide zijden en niet alleen de ene kant die ook nog eens met halve waarheden de ouders angst aanjaagd. O en welk belang de NVKP heeft. Ik denk dat er heel veel mensen belang hebben dat er zoiets bestaat als de NVKP en het dan ook met alle macht in het leven proberen te houden. Denk maar eens aan alle therapeuten die er hun link op de site hebben staan. Die geven hun consults niet gratis weg. Groet, moeders
Ik ben het er helemaal mee eens dat kinderen niet voor niets gevacineerd worden. gelukkig maar, maar aan de anderen kand vind ik wel dat als je als ouder de keuze maakt een bepaalde prik op latere leeftijd te willen geven dat je dan niet metteen met een scheef gezicht nagekeken moet worden. En er ook nog eens zelf voor moet betalen ook. Mijn dochter wordt waarscheinelijk een klein kindje en naar alle waarscheinelijkheid wordt zij vijf weken eerder gehaald. Nou sorry hoor maar als ze dan al zo zwak is en zo klein dan laat ik haar niet meteen twee maanden daarna volspuiten met van alles maar kan het best nog wel een paar maanden wachten zonder dat er moeilijk over gedaan wordt. Bij mijn zoon heb ik het ook zo gedaan en ben maar al te blij dat ik voet bij stuk heb gehouden!
Je haalt een paar dingen door elkaar; -scheve gezichten krijgen -ergens op aangekeken worden Edit; en wat te denken van de topictitel? Wat is dit toch?
Ik heb mij enkele jaren geleden (bij ons eerste kindje) geheel verdiept in de inentingsmaterie. Ik werd stapelgek van alle onderzoeken en de voors en de tegens. Uiteindelijk heb ik toch maar besloten mijn kind(eren) te laten inenten en ik heb hier geen enkele negatieve ervaring mee gehad (gelukkig). Ik kom ook nu weer allemaal mensen tegen die allemaal wel negatieve ervaringen hebben gehad: een vrouw vertelde dat haar kind na de inentingen autistisch is geworden en dat bij een of andere vereniging voor autisme meer ouders die ervaring hebben: ene gezond kind komt ter wereld en na de inentingen is het autistisch geworden... Tja, allemaal nare verhalen... ondanks dat blijf ik gewoon enten en hopen dat mij dit niet overkomt.
Ik laat mn kids wel inenten maar wel later... ik wil mn kind eerst de gelegenheid geven om zelf wat weerstand op te bouwen daarom beginnen we zowiezo 2 maanden later en dan zie ik wel weer. Ik denk dat ineneten idd belangrijk is maar dat veel ouders zich er niet of amper in verdiepen. Je wil idd niet dat je kind zo´n ziekte krijgt maar inenten is niet zonder risico. In veel westerse landen om ons heen beginnen ze ook pas later met prikken terwijl daar niet meer ziektes zijn.
Nou, toevallig was het van Bibiche een vergissing, maar dat het forum bol staat van de spelfouten, is best treurig.
Maar over inenten als het echt zo erg zou zijn als veel mensen beweren dan zou de gezondheidszorg toch niet zomaar iets toelaten. Dus nog meer zieke kinderen eigenlijk na vaccineren. Wat is de zin om dit te onderdrukken als men beweert dat kinderen autistisch worden dan moet er toch bewijs van zijn. En ik kan me niet voorstellen dat men dat dan in de doofpot stoppen.