Hallo, Ik ben rond aan het kijken voor verjaardagcadeaus en nu zie ik ook de tiptoi voorbij komen. Is zoiets leuk voor een 4 jarige? Iemand ervaring mee? bol.com | Ravensburger Tiptoi - Starterset Stift + Boek,Ravensburger | Speelgoed
Wij hebben het gehad maar er werd niets mee gedaan. Wij hadden de ben en het boek maar omdat het steeds hetzelfde is was dochter er bijzonder snel klaar mee
Ze vinden het hier allebei leuk, maar ze pakken het niet zelf uit de kast. Ik neem het wel regelmatig mee als we een dagje naar familie of vrienden gaan ofzo, daar vind ik het erg handig voor.
Onze beide dames spelen ermee. De jongste vanwege de dierengeluiden en de oudste echt de opdrachten. Als we ergens heen gaan, is dat meestal hetgeen wat we meenemen. Verder vind ik dat ze op een speelse manier dingen leren. Het aanbod van spellen vind ik nog weinig, maar het is net nieuw.
We hebben het boerderij boek en het dierenspel. Gekocht toen mijn dochter 4 werd en wordt toch met regelmaat mee gespeeld. Niet zo veel als met de playmobil of zo, maar toch komt het regelmatig uit de kast.
We hebben het piratenboek en het seizoenenspel. Het is inderdaad niet het speel dat het meest wordt gepakt, maar als het uit de kast is, zijn ze (met een beetje geluk samen) er een hele tijd zoet mee. Volgens mij is het niet echt nieuw, het piratenboek hebben we een tijdje terug in een aanbieding gekocht.
Mijn zoontje heeft het destijds voor zijn derde verjaardag gekregen. Het is bij vlagen ontzettend populair speelgoed en dan ineens weer een tijdje niet. We hebben nu alleen nog maar het boerderijboek, maar willen binnenkort wel kijken naar iets erbij. Daarvoor wordt de tiptoi genoeg gebruikt. Ook nr 2 speelt er inmiddels mee en nummer 3 vind het ook erg interessant.
heb m hier ook gehad. juist, gehad zoonlief deed er niks mee. heeft m 5x aangeraakt en was er snel op uitgekeken
Wij kregen het een x te leen van iemand en ze hebben daar heel veel mee gespeeld. Hier vonden het ze het geweldig en ik nam het ook mee op visite idd.
Aardig.. geen grote hit. Hier wordt Engels het leukst gevonden maar dat richt zich op een ouder kind.