Ervaringen Tiptoi gezocht

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door JNS25, 23 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JNS25

JNS25 Niet meer actief

2. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.808
    4.192
    113
    Wij hebben het gehad maar er werd niets mee gedaan.
    Wij hadden de ben en het boek maar omdat het steeds hetzelfde is was dochter er bijzonder snel klaar mee

3. JNS25

JNS25 Niet meer actief

Had je ook meerdere boeken sidmick?

4. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.808
    4.192
    113
    Wij hadden het boerderijboek en het dierenspel

5. JNS25

JNS25 Niet meer actief

Jammer om te horen... Het lijkt/ leek me een leuk cadeau.

6. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.147
    8.879
    113
    Ze vinden het hier allebei leuk, maar ze pakken het niet zelf uit de kast. Ik neem het wel regelmatig mee als we een dagje naar familie of vrienden gaan ofzo, daar vind ik het erg handig voor.

7. Patty82

Patty82 Bekend lid

8 sep 2008
    591
    3
    18
    Den Haag
    Onze beide dames spelen ermee. De jongste vanwege de dierengeluiden en de oudste echt de opdrachten. Als we ergens heen gaan, is dat meestal hetgeen wat we meenemen. Verder vind ik dat ze op een speelse manier dingen leren. Het aanbod van spellen vind ik nog weinig, maar het is net nieuw.

8. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.881
    448
    83
    Het is er toch al een paar jaar?

9. dt50

dt50 Actief lid

5 jan 2009
    215
    0
    16
    We hebben het boerderij boek en het dierenspel. Gekocht toen mijn dochter 4 werd en wordt toch met regelmaat mee gespeeld. Niet zo veel als met de playmobil of zo, maar toch komt het regelmatig uit de kast.

10. Flower72

Flower72 Bekend lid

23 aug 2008
    502
    1
    0
    Utrecht
    We hebben het piratenboek en het seizoenenspel. Het is inderdaad niet het speel dat het meest wordt gepakt, maar als het uit de kast is, zijn ze (met een beetje geluk samen) er een hele tijd zoet mee.

Volgens mij is het niet echt nieuw, het piratenboek hebben we een tijdje terug in een aanbieding gekocht.

11. JNS25

JNS25 Niet meer actief

Hmm.. Lastig...

Ik ben in dubio of ik het moet doen of niet..

12. Storm

Storm Niet meer actief

Mijn zoontje heeft het destijds voor zijn derde verjaardag gekregen. Het is bij vlagen ontzettend populair speelgoed en dan ineens weer een tijdje niet. We hebben nu alleen nog maar het boerderijboek, maar willen binnenkort wel kijken naar iets erbij. Daarvoor wordt de tiptoi genoeg gebruikt. Ook nr 2 speelt er inmiddels mee en nummer 3 vind het ook erg interessant.

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    heb m hier ook gehad. juist, gehad ;) zoonlief deed er niks mee. heeft m 5x aangeraakt en was er snel op uitgekeken

14. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Wij kregen het een x te leen van iemand en ze hebben daar heel veel mee gespeeld. Hier vonden het ze het geweldig en ik nam het ook mee op visite idd.

15. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Aardig.. geen grote hit. Hier wordt Engels het leukst gevonden maar dat richt zich op een ouder kind.

Deel Deze Pagina