kindje weleens ergens vanaf 'laten' vallen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Athina, 23 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

heb jij je kindje weleens laten vallen?

1. ja

2. nee

3. anders..

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier ook hoor.
    hij lag bij mij op bed te slapen en ik wist dus niet dat hij al wakker was. tot ik mijn tel pak en fynn weg was(een heel rare gewaarwording) hij was bij de rand van het bed ik wil hem pakken maar net te laat.

ach hij ziet nu diepte en hij weet dat het gevaarlijk is (bij een klein opstapje houd hij zich vast en gaat hij er achterwaards af)

nu klimt hij overal zelf op en valt hij geregeld ergens van af.tja ik kan er niet 24/7 achterblijven lopen

2. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

ik en mijn vriend hebben haar gelukkig nog nooit ergens af laten vallen..
    wel vaak zat situaties gehad dat ik haar net op tijd kon vastpakken weer..

laatst sliep ze bij m'n moeder, en daar is ze wel gevallen.. van het bankstel.. me moeder draaide haar even om om een luier te pakken, en toen lag ze er al naast..
    niets aan de hand. ze moest er zelf om lachen.. dus gelukkig is ze wel goed terecht gekomen en niet dat ze zich pijn heeft gedaan..

3. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ja, mijn zoontje is toen ie ruim een jaar was achterover van de bank gevallen waar ik naast zat. Hij lag op zijn buik en ging zitten, maar net te ver over de rand heen waardoor hij plat op zijn rug op de grond terecht kwam. Ik had mn hart echt in mn keel zitten, wat schrok ik zeg! Zoonlief trouwens ook, die zette daarna op een schreeuwen :( Gelukkig heeft ie er niets aan overgehouden en was het snel weer over.

4. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    ooh ja ik heb Liam wel eens van de commode af laten vallen :( hij had gelukkig niks behalve een bult..

Liefsz

5. Syl72

Syl72 Bekend lid

14 mrt 2008
    817
    176
    43
    Hier tril ik NU! Toevallig valt hij net voor het eerst vd bank. Een flinke knal en nu een rood voorhoofd...

6. LadyDaisy

LadyDaisy Niet meer actief

Ja, van het bed.
    Ze rolde een andere kant op die ik verwachtte :)

Van de commode is ze bijna afgevallen, ik kon haar gelukkig nog net vastpakken.

7. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ohhh ik hoop dat me dat nooit zal gebeuren :O
    Al zit een ongeluk in een klein hoekje natuurlijk...

Vond het al verschrikkelijk, en heb echt flink gehuild erom, toen ik haar gisteren per ongeluk in haar vingertje knipte tijdens haar nagels knippen :( (ze werd ineens erg driftig en trok haar handje weg toen ik net wilde knippen)

8. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Yep, zoontjelief is een keertje van ons bed gevallen.

9. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Nee, ze is nog nooit van de commode, bed of tafel gevallen maar ben wel zo nuchter dat ik zeg: zeg nooit nooit. Hopelijk komt die eerste keer nooit maar het kan heel goed zijn dat ie wel een keertje komt!

10. duveltje

duveltje Bekend lid

6 nov 2008
    658
    0
    16
    Ook hier!

Thije is toen hij net kon rollen, een keer van ons bed gerold (gelukkig hebben we een redelijk laag bed). Ik dacht even snel iets te kunnen pakken.....Tja, hij was sneller....
    Hij was eerst een paar seconde stil (de langste seconden van mijn leven...:() en zette het toen op een hartverscheurend huilen. Meer van de schrik denk ik want het was snel weer over en hij heeft er gelukkig niets aan over gehouden.

11. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ja hier ook weleens gebeurd dat het onze schuld was. Bij mij van het bed toen ze 6 maanden was. We lagen samen op bed en ineens draait ze zichzelf eraf. Gelukkig had ze niets en moest ze alleen huilen, ik heb wel 1000 keer sorry tegen haar gezegd. We hebben wel hele zachte vloerbedekking op onze kamer. En bij papa is ze van de trap gevallen (laatste 2 of 3 treden) omdat hij struikelde (ze was toen rond de 2). Ze landde toen gelukkig op haar luierkont en had verder niets.

Zelf is ze eens van het bureau gevallen toen ze er bovenop zat. Toen was ik wel bang voor een hersenschudding, maar ook dat viel gelukkig mee.

12. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Hier heb ik Jasmijn ooit uit de kinderstoel laten vallen :(. Was echt heel zielig. De beugel van de stoel zat los, die had ik niet goed bevestigd blijkbaar, errug stom :). Dus toen viel ze naar voren, eerst met haar hoofdje tegen de tafelrand en toen op de grond. Ik was zo geschrokken en zij uiteraard ook :$. Daarna controleerde ik die beugel wel 1000x per dag ;).

13. mol81

mol81 Niet meer actief

Gelukkig geen ervaring mee en ook geen bijna-ervaring. Hoop ook dat het me nooit gebeurt!

14. mamavanluca

mamavanluca Bekend lid

5 jul 2007
    639
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    zoetermeer
    bij beide kids is me dit nog niet gebeurd, oudste is inmiddels ruim 4 en zal dus ook niet meer gebeuren....en jongste tot nu toe nog niet....laat haar ook nooit alleen op commode en of bed...wel een keer gehad dat oudste met commode en al naar beneden klapte op wc bij benzine pomp, kon hem nog net mijn zijn voeten grijpen....en sinds dien verschoon ik alleen nog maar op vaste commode's

15. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

Ja hier 1 keer va het bed,
    hij kon zo maar op eens rollen!
    Ik heb toen mijn les wel geleerd!
    Het was een laag bed, en hij was niet eens van streek,
    ik wel!

16. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    1 keer bijna, verder nooit gelukkig.... Hij lag op de commode, stond er met mn neus bovenop, plakte zijn luier dicht tot een pakketje, en meneer had ineens door hoe hij kon tijgeren (daarvoor nog niet). Floep, zo over het randje!!!! Ik had hem nog aan 1 beentje. Hij was er zelf ook wel van geschrokken!

17. zandkasteel

zandkasteel Fanatiek lid

12 mrt 2010
    1.003
    0
    0
    Waterland
    ja hoor hier ook
    1x is ze van bed gerold. Ze kon zichzelf net omdraaien en boem daar lag ze
    1x van de commode gevallen - ik was haar haar aan het kammen en haar kammetje valt en ik wil hem pakken. En zij denkt goh laat ik is kijken wat mama aan het doen is .. dus zij viel op de zijkant van mijn gezicht en toen op de grond.

18. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Nee!

Al heeft mijn nicht mijn dochtertje vorig jaar wel laten vallen... (niet van een hoge afstand, maar wel met haar koppie op de plaveuzen)

19. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

nee, is me niet overkomen gelukkig.
    Ik heb mijn neefje wel eens van de bank laten vallen 3 jaar terug..:(
    ook is de buggy bij mij 2 keer gekiept, o wat voelde ik me rot zeg!

20. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Gelukkig geen ervaring mee!

Deel Deze Pagina