Helaas hier wel, toevallig afgelopen vrijdag viel hij zo van ons bed terwijl ik een seconde de andere kant op keek dat dacht ik te kunnen doen omdat hij midden op het bed lag niet vlak bij de rand. Hij heeft nu een blauw oortje, ik voel me zo rot. Ook is hij bij papa toen hij 8 maanden was van de commode gevallen. Opmerkelijk het gebeurde bij hem toen ik voor mijn werk in het buitenland was en nu zit mijn man voor zijn werk in Frankrijk. Ik smste hem al dat we niet meer naar het buitenland mogen voor ons werk, dan gebeuren er thuis ongelukken.
kindjes zijn kwetsbaar maar gelukkig niet zo makkelijk breekbaar! hopelijk overkomt het mij niet maar soms is je kindje erg onvoorspelbaar. ik probeer mn man ook steeds duidelijk te maken dat ie niet van de commode weg mag lopen. toch doet ie het en dan word ik boos! gelukkig draait ie nog niet.. goed topic, zo zie je maar weer dat het iedereen kan overkomen
Ik heb wel "ja" in moeten vullen. Het is hier zelfs meerdere malen gebeurd! Voornamelijk van de bank dus niet al te hoog, al maakte hij een keer een snoekduik waardoor ik op zn minst dacht dat hij zn nek dubbel knakte (BBRRR) gelukkig altijd met de schrik er vanaf gekomen. Vaak ook dingen zoals dat hij uitgleed in het bad en een tand door de lip had, of een duik maakte op het bed en met zn hoofdje op de punt van het nacht kastje belandde, dat soort dingen dus...
Ik moet het met Ja beantwoorden, mijn zoon is 1x van mijn bed afgerold toen hij nog klein was. Gelukkig is het goed afgelopen even huilen en toen was het alweer klaar.
IK heb voor "nee" gekozen. Had wel bijna "ja" moeten kiezen..... Een hele tijd geleden lag ik op de bank met mijn dochter op mijn benen die ik had opgetrokken. Ineens vanuit het niets gooide ze zichzelf van mijn schoot af, richting de leuning van de bank. Hing ze daar half ondersteboven. Was ze de andere kant opgedoken, dat was ze op de tegelvloer geland met haar hoofd. Het ging zo snel, kon haar echt niet opvangen. Nu liep het dus goed en pijnloos af.
ik kan voor de oudste ja antwoorden en voor de jongste ook. Ze zijn allebei 1 keer van ons bed gerold en ik dacht echt echt echt dat ze nog niet om konden rollen en dan zeker geen 2 rollen achter elkaar
Timo is 1 keer van de bank afgerold (ging hem verschonen, hij bleef altijd rustig liggen, ik keek de andere kant op en ineens lag hij op de grond) en 1 keer zat hij bij mij op schoot, ik wilde zijn schoenen aan doen, hij niet en gooit zich zo van me af
nou nooit bewust ergens kindje vanaf laten vallen, Maar daan is laatst nog van bed af gekropen, dat was wel even een EH bezoekje, met 4 maand is hij van de bank af gerold. allemaal momenten waarop hij het ineens kon dus ja dat was schikken. oja en van morgen weer van bed af, papa was niet helemaal wakker. maar gelukkig had mama haar kussens op de grond liggen
Ik heb ja gekozen. Ons zoontje is toen hij klein was gelukkig niet van bank, bed, commode etc. gevallen, maar sinds hij op ontdekkingstocht gaat wel. Pas viel hij na een stoeipartijtje nog van ons bed. Toen hij nog klein was, ben ik wel tot twee keer toe met hem van de trap gevallen. Hij was goed beschermd in mijn armen, ik alleen niet. Sindsdien liet ik me niet meer afleiden als ik de trap af ging.
Ik heb op anders gestemt. Kan me eerlijk gezegt niet herinneren of ik me zoon toen van de bank of wat dan ook heb laten vallen. Wel dat hij eens aan het klimmen was in zijn box dat hij uit zijn box gevallen is lag zo tussen de box en kachel . Nu met me dochter daar kan ik nog niks over zeggen ze is net 3 maanden. Maar ik zeg zeer zeker nooit nooit dat, Dat me gaat gebeuren. Want je weet het maar nooit. Kinderen zijn zo snel.
Mijn dochtertje is nog nooit ergens afgevallen. Mijn zoontje wel, van het bed toen hij 5 maanden was. Hij lag daar lekker, terwijl ik me aan het omkleden was, dus ik kon hem goed in de gaten houden. Hij kon toen net een beetje tijgeren. Mijn dochtertje was bezig met zindelijkheidstraining en als die 'plassen' riep, dan moest je haar ook gelijk op het potje zetten. Ik ben gelijk naar de badkamer met haar gerend en vergat de kleine eerst op de grond te leggen. Ik denk dat ik nog geen 10 seconden laten een klap hoorde en een hoop gehuil, was hij van het bed gevallen, tegen het nachtkastje aan. Kon zelf ook janken, voelde me zo'n slechte moeder, het was gewoon te voorkomen geweest. Nou ja, niets meer aan te doen. Gelukkig heeft hij er niets aan over gehouden.
Gelukkig is het mij met m'n dochter nog nooit overkomen, dus heb ik "nee" gestemd. Maar...... twee kanttekeningen: - ik heb wel eens een nichtje van de bank laten rollen, ik zal een jaar of 20 zijn geweest? En ik had veel ervaring met kleine kindjes , zwager was des duivels - ons meisje blijft vaak heel goed liggen en zitten op de commode. Af en toe krijg ik het idee dat dat juist gevaarlijk is, want we hebben de neiging om er wel bij weg te draaien Nu ik zie hoe vaak het gebeurt, zal ik misschien toch weer wat voorzichtiger worden.
Mijn ene zoontje een keer van de bank. En mijn andere zoontje van ons bed en een keer van de commode. Echter stond de bovenste lade nog open dus hij viel gelukkig in die lade.
Mijn zoontje is 5 maanden en tot nu toe nog nooit gevallen. Laatst wilde ik hem in de draagdoek doen en terwijl ik bezig was zetten hij zich af en vloog zo achterover, ik kon hem vlak boven de grond 'opvangen', maar schrok me echt rot. Hij had niks door maar ik heb hem echt een paar minuten stevig vastgehouden van de schrik.
ik heb ook "anders" moeten aanduiden... de oudste (nu 19 maanden) is helaas al uit haar box getuimeld... ze klom erover en dacht op haar voeten te landen... ze was net iets te zeker van zichzelf want ze landde heel anders... gelukkig enkel even huilen en niets aan overgehouden... en een keer toen ze net kon lopen... was bezig met haar toen nog niet zo oude zusje... en iemand hier had de deur niet toegedaan... een seconde geleden was ze nog bij mij... de seconde daarna hoorde ik een grote bons... mevrouw was naar de trap gegaan, enkele tredens opgeklommen en er dan weer afgevallen... sindsdien sta ik misschien wel een minuut op de deur te duwen vooraleer ik wegga van de deur... heb hier echte acrobaatjes :s dus zal zenog heel goed in de gaten moeten houden...