Ik heb op 31 januari 2010 mn laatste pil geslikt. Daarna onttrekkingsbloeding gekregen. Op zondag 14 februari mn eisprong gevoeld dacht ik. zaterdag 20 februari caramelkleurig / roze / bruin slijm verloren. Wat kan dit zijn? Het zou volgens berekening wel de innnestelingsdag geweest zijn...zou dit slijm te maken hebben gehad met een mogelijke innesteling? Wie heeft dit ook gehad? En wat waren jullie symptonen voor je NOD, en achteraf bleek dat je zwanger was??
bij het onderdeel "zwanger zijn" -> "eerste symptomen" staat al een heel topic waarin pas zwangeren al hun symptomen tussen ovu en NOD opsommen, misschien interessant om te lezen.
ik had het ook hoor! nu wel ongi geworden vandaag maar zet nog niet goed door jammer genoeg had er normaal nooit last van had het gewoon 5 dgn achter mekaar eerst roze toen bruin donker en toen licht bruin...had het aleen met afvegen maar vadaag ineens bloed dus jaaa het kan wel dat je zw ben maar nie te veel hopen ik hoopte ook te veel en nu ineens ongi helaas
Nee daarna niet meer! Bij mijn 1e zwangerschap ook 1 x een beetje slijm verloren, op de innestelingsdag! Maar durf eigenlijk niet te hopen omdat dit nog maar de 1e ronde is...
Ik voel me nog steeds raar ben erg warm ga me zo tempe ben ook duizelig enzo en heb geeneens kramp of rugpijn wat ik normaal wel heb! Dus ga wel ff kijke hoelang de ongi aanhoud...
Ik had op de voorberekende innesteldag ook wat bloed/slijm verlies. Alleen die dag. En dat bleek wel degelijk een innestelbloeding. Op 4 dagen voor NOD hield ik het niet meer en heb een kv test gedaan. Heel lichte streep na 10 minuten. Ik voelde niks maar 'wist' het zeker. Gisteren (2 dagen voor NOD) hele dag een misselijk-weeig gevoel en toch nog maar CB digital er tegenaan en ja hoor! ZWANGER! Het kan dus zomaar zijn! Succes, duim voor je! leoniek
Hoi Leonieke, Wow, super! Gefeliciteerd joh!!! Hoeveelste ronde was het? Ik hoop dat het bij mij ook zo mag zijn! Krijg weer een beetje hoop... Alhoewel ik niet teveel durf te hopen....Ik ga donderdag misschien ook wel een testje wagen...heb jij CB Plus gebruikt? Groetjes
Dankjewel! In 3e ronde al! Ik was ook onzeker en had al een toppic geopend, maar daar kreeg ik ook heel veel positieve berichten. Ik heb op 3 en 4 dagen voor NOD kv 2 voor 5 getest, beide heel licht positief, en gister einde van de middag (2 dagen voor NOD) CB digitaal: zwanger 1-2! Gewoon doen. Je bent er nu toch ook al mee bezig. Ik kon niet wachten in ieder geval. Ik duim voor je! Laat je het weten? x leo
hey vriendinnetje hihi nou bij mij heeft het doorgezet voel verder nie zo veel maar op advies van anders zou ik een testje doen maar ik denk tog van niet nu..
Hey Anniej, Al meer kwaaltjes gekregen of al een test gedaan? Pff ik wordt echt gek van die rugpijn Ik heb ook roze/bruinachtig slijm verloren, maar dit was niet op de innesteldag.. want die zou bij een cyclus van 28 dagen pas over paar dagen moeten zijn.. (of mijn cyclus moet de 1e keer nu korter zijn, nu ik begin deze maand met de pil gestopt ben) Liefs x
Sorry xVlindertje, lees nu pas jouw berichtje Maar ik ben nog niks wijzer hoor...heb nu juist weer nergens last van, dus denk niet dat ik zwanger ben hoor! Jij wel? Kheb wel een testje gedaan, maar was negatief, en wie weet duurt mijn cyclus ook gewoon wat langer door t ontpillen... Jij ook nog geen nieuwtjes?