misschien een rare vraag hoor maar onze dochter wordt dinsdag 1 jaar! leuk natuurlijk met veel slingers ballonnen en al het andere wat erbij hoort, maar we komen er maar niet uit over haar cadeau we hebben al een kindje van bijna 4 dus we hebben al heel veel... ik vind het zo lastig want er zijn ook zoveel leuke dingen te koop. iemand tips???
Onze dochter word dinsdag ook 1! Wij hebben een zoontje die ouder is dus echt meiden spul heeft ze nog niet. Dus voor ons was het ietsies makkelijker. Maar moet zeggen dat ik het nog lastig vind. Hier gekozen voor een duplo box van hello kitty en wat spaarcentjes op de rekening. Verder heb ik vooral kleertjes en haar spulletjes gevraagd. Tja niet echt spectaculair maar wel wat ze nodig heeft. En ze zal heus wel wat kleine speelgoed dingetjes krijgen.
Die van ons word de 20ste 1 en wij willen een loopauto geven maar wachten met geven tot na haar verjaardag omdat ik het zonde zou vinden als ze iets dubbel krijgt...
Mijn zoontje word over twee maanden 1 en ben bezig met een "verlanglijstje" heb een boekje gemaakt met op elke blz een ander cadeau zodat mensen het geen wat ze willen kopen eruit halen. Heb een paar keer kleding ertussen gezet en voorleesboeken. Heb bij de voorleesboeken (staan er 3x tussen) steeds een ander voorbeeld neer gezet, sprookjes, versjes/liedjes. Heb er ook 2x knutsel gerei tussen gezet. Schoentje, vtech speelgoed, little people speelgoed, badspeelgoed. Wij zelf geven een kleinigheidje (meer voor het uipakken) hij krijgt waarschijnlijk al zoveel dat wij geld op z'n rekening zetten. Denk dat ik ook neerzet cadeaubon en dan van welke winkel is altijd handig!!