Zaterdag weer in het ziekenhuis geweest. Aanstaande maandag ga ik ingeleid worden. Spannend hoor. Ik zit al zo te wachten om te bevallen, omdat ik het lichamelijk niet echt meer aan kan. Nu het zover is, komt het allemaal toch wel dichtbij en ben ik best een beetje benauwd in welke mate de pijn gaat zijn. Ben superblij hoor en ik laat het maar over mij heen komen en mij zoveel mogelijk te ontspanne, maar toch ... blijft het onbekende een beetje eng. En wilt hij/zij aan de borst... Tevens kan ik natuurlijk niet wachten tot ik de kleine in den ogen kan kijken en kan knuffelen. Heerlijk hoor.
Spannend! Tuurlijk geeft het wat zenuwen, maar het komt echt goed hoor. Nog even, dan heb je je kleintje vast! Veel succes en geniet van dit mooie moment!
hey hey spannend is het zeker en geloof mij maar je kleintje wilt echt wel aan de borst dat is namelijk voor een pasgeborene de eerste reflex die hij/zij heeft probeer zoveel mogenlijk te ontspannen hoe moeilijk ook hoe angstiger en gespannen jij bent hoe langer de bevalling kan duren weet dat een bevalling pijn doet maar weet ook dat je niet de eerste en ook zeker niet de laatste zal zijn die bevalt succes maandag heb je een mooie kleine in je armen die gulzig uit de borst van zijn/haar mama zal drinken (klinkt wel leuk he mama groetjes nathalie
Heey meis Vandaag de grote dag . Tuurlijk is het allemaal heel spannend, maar als het goed is kun je aan het eind van de dag lekker je beeb in je armen sluiten en lekker knuffelen. Heel veel suc6 vandaag! Knuffel Liena