Wanneer voor het eerst naar de kapper?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Fem, 27 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hey meiden,

Hoelang was het haar van jullie uk toen jullie voor het eerst naar de kapper gingen? Het haar van Sharon is in haar nek wel langer als de rest (ze heeft een soort matje :rolleyes:) net zoals haar 'pony' zeg maar, soms doe ik een staartje in maar het haar wilt nog niet echt over haar oortjes groeien.

Wanneer gingen jullie nou voor het eerst?

Alvast bedankt!

Liefs,

Fem

2. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Verschilt erg per kind... ik wil het haar van Fynn voorlopig laten groeien zodat ik goed kan zien hoe het valt voordat ik het voor het eerst laat knippen!

3. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Dean heb ik zelf het eerste jaar elke 4-6 weken moeten knippen die had echt zoveel haar)

ja je ziet dat vanzelf wel als jij denkt dat het moet dan moet je het doen naar de eerste officiele kapper is mijn zoon pas m et een jaar gegaan (eindelijk een keer goed model erin want JA ik ben geen echte kapper natuurlijk haha)

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.251
    7.289
    113
    Vrouw
    Brabant
    Met 10 maanden zijn we voor het eerst geweest. Haar 'pony' was al erg lang en om nou telkens haar haar opzij te doen was ook niets en we wilden we eens wat anders. Dus een pony laten knippen en haar matje op 1 lengte laten knippen. Daarna zijn we nog 2 keer geweest en ze moet nu eigenlijk al weer. Haar pony groeit echt snel, ik ben een maand geleden geweest. En haar matje is nu weer ongelijk, aan de zijkanten groeit het veel harder. Maar die laat ik nog even niet knippen, ik vind het juist zo leuk dat het wat langer wordt en een beetje gaat krullen! :)

5. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Kyra wordt dinsdag 2 jaar en is nog nooit naar de kapper geweest...Ook niet zelf geknipt!

6. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Sem is voor het eerst met 11 maanden geweest. En sindsdien moet hij om de 2 maanden. :D

7. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik vind het zo moeilijk om te bepalen, soms ziet ze er echt uit als een vogelverschrikker (*ahum* wel een hele lieve natuurlijk ;)) en dan denk ik; hmmmmm....

Bedankt voor de antwoorden meiden! (Meer is altijd welkom natuurlijk) :)

8. augustus

augustus Niet meer actief

Rosalie was 9 maanden. Ze gaat binnenkort weer :)
    We gingen niet omdat het er zo verschrikkelijk uit zag, maar omdat het gewoon goed is voor haar haar. Het groeit daarna weer iets voller en sneller...En het begin van een coupe is gemaakt...

9. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    :) Jelle is een maandje geleden voor het eerst geweest en eigenlijk was het niet heel hard nodig, maar hij had wat van die piekjes over zijn oren steken... Net vleugels... :) Toen hebben ze de rest ook maar even mooi gelijk geknipt... Voordeel is wel dat ik nu een stoere kuif kan maken van zijn pony... :D

10. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Hier ook wel eens nodig want Louiza heeft al erg veel haar maar ik ga daar niet voor naar de kapper hoor, knippen kan ik zelf ook wel.

11. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.365
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Wij hebben het een paar weken geleden voor het eerst laten knippen. Ze heeft krulletjes en die vallen niet overal even leuk. Ze had er 1 erg uitsteken aan de zijkant en die dorste ik zelf er neit af te knippen, uit angst dat ik dr coupe zou verpesten haha. Dus de thuiskapster even laten doen.

12. eeyore

eeyore Lid

22 feb 2007
    24
    0
    0
    Haha, een vogelverschrikker, zo noem ik mijn meisje ook als ze uit bed komt en nog geen staartje of speldje in heeft. Haartjes zijn lang en fijn maar vind het zo jameer om ze af te knippen, hebben zo lang gespaard, ik stel het telkens uit, is bijna kindermishandeling want zonder speldje ziet ze niks meer, haha

13. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.251
    7.289
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik durf het echt niet aan hoor, zeker een pony niet... De kapster vond het al lastig.

14. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm anderhalf jaar.. en nog nooit naar de kapper geweest

het is voor wel erg lang.. (past bijna achter dr oortje) maar daar zitten speldjes in.
    en achterop zijn het allemaal krullen.. en die zijn toch wel erg leuk :)

15. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@snoopy: wat gaat dat hard he!
    leuke fotoos :)
    je hebt ook al een echt meisje :)

16. melanie faber

23 dec 2008
    66
    0
    0
    Juf
    Ze was 3 mnd toen mevrouwtje bij de kapper zat! Ze had enorme lange 'fluisjes', en nu zit er weer een normaal model in (alleen achterop niet, lekker zo'n kale schuurplek! :) )
    Ik had zelf een afspraak, de kapster wilde Jasmijn heel graag knippen, nou oke dan!

17. mirwar

mirwar Bekend lid

22 apr 2008
    779
    0
    0
    Groepsleidster kinderdagverblijf
    Groningen

Hahaha dat vind ik wel heel schattig! Ook een leuk 'weetje' voor haar voor later :D

18. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Hier vanaf een maand of 10 naar de kapper.
    Nu wordt hij 1 x in de 6 weken geknipt, zo blijft het model er een beetje in.

19. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    Esmee is nog nooit bij de kapper geweest , haar ponnie heb ik nu 2x zelf wat bij geknipt.

20. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    ben zelf kapster dus makkelijk maar met 16 weken de pieken bovenop geknipt, er is veel uitgevallen maar dat zag er niet uit hahah over t algemeen hebben meiden meestal later meer haar, tenminste in mijn omgeveing heel raar :D

Deel Deze Pagina