Ik lees net dat er Duitsland een tweeling is geboren van een donkere moeder en blanke vader. De ene baby is donker en de andere is blank. Heel apart
Las het ook idd. Vraag me af of ze dan uiteindelijk allebei een licht bruine tint krijgen of dat t zo blijft. En hoe dat dan genetisch is gegaan
bij mijn tweeling jongens is de verschillen niet zo heel opvallend maar ik heb een bleke blonde jongen met blauwe ogen en een licht getinte jongen met bruin haar en bruine ogen en het is toch echt een tweeling hahahah dat vragen ze me heel vaak!
Zoiets is in NL ook gebeurd,een tweeling de ene neger de andere blank,bleek dat er in het zkh iets mis was gegaan,ze deden IVF. Was er een zaadje van t vorige echtpaar achtergebleven in het buisje
Dat heb ik idd ook gehoord maar was dat nederland? Ik weet t niet meer maar dacht niet in nederland. Zal je maar gebeuren... al zou ik t andere kindje er niet minder om liefhebben...lijkt me voor de partner moeilijker dan. Zal wel eentje met veel geluk zijn die eene die in t buisje achter gebleven was!
gelukkig is in dit geval de moeder zwart en de vader blank want anders was al snel te ronde gegaan dat ze zou zijn vreemd geweest met een blanke man ofzo (ja een 2eiige 2ling kan 2 vaders hebben ) . hoe gaan die inde toekomst uitleggen dat ze broers zijn van de zelfde ouders en dan ook nog 2ling haha. als ik die foto zie is het niet een tint verschil maar echt een super donker kindje zoals mama en een licht kindje zoals papa. erg leuk hoor
In Engeland is toch ook al eens zo'n 2-kleurtjes tweeling geboren? Deze: http://www.ad.nl/fun/bizar/article744690.ece Of deze, Nederlandse tweelingzusjes: http://www.ad.nl/binnenland/article747164.ece
Ik weet wel dat in Ned. bij IUI mogelijk spake was van verwisseling! Schandalig (gelukkig lijkt Ruben op papa!)
Wilma,kwebbeltje ik weet het niet precies meer,maar heb het boek van de mama bij de bieb gelezen. Arme vrouw,werd ervan beschuldig vreemd te zijn gegaan
De reacties van buitenstaanders lijken me idd wel lastig af en toe Steeds maar weer uitleg geven en jezelf verdedigen...