Hallo allemaal, Ik ben nu 12 weken zwanger en heb regelmatig (vooral 's middags en 's avonds) steken in mijn vagina en soms in mijn kont. Het zijn dan scherpe messteken die erdoor heen schieten van links naar rechts of van achter naar voor. Het duurt maar een paar seconde. Komt dit iemand bekend voor? Of iemand enig idee wat het kan zijn? Op internet vond ik iets over indalingsweeen, maar dat kan het bij mij niet zijn. Groetjes
Hoe ver ben jij Dapper? Volgens mij is het voor banden nog redelijk vroeg, maar zal het zo is opzoeken. Bedankt voor de tip
Hoi, ik had dat vanaf week 11 tot week 13 ongeveer. Nu is het weer minder en dagen na elkaar helemaal niet. Blijkbaar is dit bandenpijn, heel normaal dus je banden lopen tot in je vagina vertelde de gynae mij.
Op google stond dat de meetste vrouwen vanaf 20 weken bandenpijn hebben, maar dat sommige het al vanaf 8 weken voelen. En dat je het bij je 2e zwangerschap eerder voelt. Kan heel goed kloppen dus ben blij dat het dat "maar" is ook al is het wel vervelend.
Kan best bandenpijn zijn hoor. Ik had het bij beide zwangerschappen al heel vroeg. Bij de tweede zelfs al voor mijn nod.
Ik ben 5 weken. Herken het niet van de bandenpijn van mijn vorige zwangerschappen. Dat zat meer in m'n liezen en bij schaambot. Dit voelt meer als een felle steek in m'n vagina.