weeen en baby voelen

Discussion in 'De bevalling' started by Romaira, Dec 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Romaira

Romaira Fanatiek lid

May 23, 2008
    4,067
    0
    0
    vraagje

als de bevalling begint of wanneer je al weeen hebt , voel je dan de baby nog ? beweegt ie dan nog ?

heb vandaag steeds dat de beeb ff heeeeel druk doet als het dan weer rustig word heb ik mega voorweeen !

wie kan helpen ?

2. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    3,967
    0
    0
    Centraal
    Bij mijn zoontje voelde ik niets bewegen tijdens de bevalling. Mijn dochtertje presteerde het zelfs tijdens de weeen de hik te krijgen...niet fijn!

Zijn het zeker weten voorweeen?

3. Marijee

Marijee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,295
    0
    0
    heel eerlijk heb ik er niet echt op gelet.
    wel de dag voor de bevalling toen ze zijn begonnen met inleiden en ik weeen om de 2 minuten had maar die niets deden voelde ik hem steeds bewegen.
    dus het kan wel maar hoeft niet

4. Romaira

Romaira Fanatiek lid

May 23, 2008
    4,067
    0
    0
    oke thx :D

kiki volgens mij wel er zit geen regelmaat in ! maar voel het ook in me benen en onderrug en onder de douche ging het niet weg dat zeggen ze toch dat als het niet echt is het onder de douche weg gaat ?

nou ja ik kijk het wel aan vannacht en moet morgen om half 11 al bij de gyn zijn ....al vind ik dat wel eng want ik mocht vorige week alleen naar huis omdat het bijna kerst is als ik beloofde om elke week op controle te komen , anders had ik moeten blijven omdat ik me niet goed voelde !
    ben dus erg benieuwd wat hij morgen zegt !

pff kan zo slecht tegen dat onzekere hihih

Share This Page