ga wat een brave kindjes hebben jullie... die van ons heeft echt na 2 uur auto er genoeg van. met geluk 3 a 4 uur. we zitten naar zeeland te kijken, camperen, leek ons met 2 kids ver genoeg dit jaar. gr brenda
Mijn ouders deden het toen ik nog baby was altijd al zo.. Lekker overnachten, voordeel is weinig files als je dan weg gaat op vrijdagmorgen. Alles is open bij de autohofjes, je maakt je ook niet zo druk als het 2uurtjes langer duurt ofzo. En je kan gewoon goed slapen. En hebt een gehele dag extra vakantie. ipv dat je begin van de middag aankomt bij je appartement of huisje. En pauzes duren idd langer, ik maak me niet druk. Dan stoppen we paar x meer een half uur, ook goed ..
wou dat we het konden zeg zo vaak grote reizen maken pff als ik dat hiet zie jeetje.... maar goed wij zijn deze zomer naar disney geweest met de auto en ging perfect zijn om 3 uur snachts gaan rijden kids zo in pyama erin en dekentje over de kleine heeft veel geslapen en de grote ook wel in het begin niet want donker rijden is spannend natuurlijk haha. we zijn met de oudste een keer naar cran canaria geweest en riepen toen eigenlijk met zon kleintje niet weer want trug weg was een ramp ze wilde niet slapen en jah kids onder twee hebben in principe geen eigen plaats of je meot appart bijboeken oid. maar nu hebben we toch voor komend jaar de boeken maar weer in huis gehaald en kijken we of ons het nog eens lukt daarheen te gaan. en gebonden vind ik het wel maar jah dat komt ook omdat ik er geen zin in heb dat ze helemaal van slag zijn en dwars worden van vermoeidheid. als e soms die kids daar zag pff hoe verder je in zon wk komt hoe dwarser de kids om je heen overdag vooral omdat iedereen ze overal mee naar toe sleept en alsj e kind er tegen kan ok maar dr zijn er zoveel die het duidelijk niet kunnen vind het dan zo sneu voor die kleintjes. verder keken wij dus bij dingen die we wilden doen ook naar de leeftijd van ons hummel ze was toen 1,5 dus zagen we het nog neit zitten naar een waterpark oid te gaan maar dit keer dus miss wel omdat zij er dan wle wat aan heeft met dr 5 jaar. dus vooral kijken naar je eigen kind wat diie wel of neit kan..
wij gaan naar texel weer, al wil ik wel eens naar wat anders, wil graag over de grens, maar ik heb moeite met uren rijden. en voor de honden is het strand gewoon ideaal lekker rennen en spelen in de golven, zand rollen, en voor de uk maakt het niks uit
Wij gaan al 4 jaar naar het buitenland op vakantie met de kinderen. Eerste jaar Zuid-Duitsland en de laatste 3 jaar naar Zuid-Frankrijk. Wij rijden niet 's nachts omdat we dan bekaf aankomen op de camping en je niet gelijk even kan slapen. Wij rijden het in 2 dagen, eerste dag zo lang mogelijk. Volgend jaar weer naar het buitenland, maar waar...
Toen we nog 1 kindje hadden, zijn we naar Griekenland en Disneyland geweest als 'verste' . Wel was dat telkens, met meer mensen erbij. Dat scheelt enorm vind ik, want dan heb je wat hulp met het gesleep en ook kan je de bagage dan een klein beetje verdelen. Verder heb je dan zelf af en toe rust, als anderen heel eventjes met je kleintje op stap gaan. De planning voor nu is, heel misschien met z'n 4tjes naar een huisje in Duitsland (bij de Moezel, vind ik een erg mooi gebied, Roompot heeft daar een huisjespark geloof ik) . En sowieso volgend jaar november met m'n ouders en ons gezin weer naar Disneyland. Griekenland wil ik ook nog wel heel graag, maar om dat met z'n 4en te doen, zie ik niet zo zitten met 2 kleintjes. Het gesleep met de koffers etc op het vliegveld pffff... misschien over 2 jaar, als de oudste dus 4 is en de jongste nog net gratis mag vliegen...
We zijn afgelopen september naar Italie geweest (Toscane) met onze kinderen. Die waren toen 4 maanden en 23 maanden. Dat ging perfect! Autoreis was prima en ook het kamperen geen probleem. Volgend jaar gaan we waarschijnlijk naar Frankrijk. de Ardeche ofzo. Ze zijn dan 2,5 en 1.