Mijn dochtertje is sinds vanmorgen echt heel hangerig, huilerig, om de zoveel minuten gaat ze huilen omdat ze volgens mij pijn heeft. Ze plukt af en toe aan haar luier maar heeft geen koorts. Ze drinkt ontzettend slecht en eet ook niet heel goed. Ik dacht heel de dag, die voelt zich gewoon niet zo lekker.. Totdat ze moest huilen toen ze aan t plassen was in t badje en toen ging er een belletje rinkelen, ook omdat ze vaak aan haar luier trekt en dan aan het huilen is. Dus om kwart over 4 nog snel langs de HA voor een plaszakje, maar mevrouw vond t nodig om ondertussen nog even (na de plaszakjes te hebben gehaald) een andere meneer voor te laten omdat ze hem kende en even lekker gekletst:x Goed, dus ik zei dat ik ga proberen t nog voor 5 uur voor elkaar te krijgen omdat mijn dochtertje dus ook nauwelijks drinkt. Haar antwoord was, ''ja, ze moet wel goed drinken. Ochtend urine is toch 't beste maar zie maar.'' Ik kan geen drinken bij haar in haar strot douwen, dat ze goed moet drinken weet ik ook wel Goed, plaszakje in haar luier en .. om 10 over 5 zat er eindelijk een klein plasje in. Daarvoor 3 druppels, niet genoeg dus. Nu wachten tot morgen ochtend, ik heb nog 1 plaszakje. Heeft er iemand ervaring met een jong kindje met blaasontsteking? Dat ze niet wilt drinken baart me wel zorgen met deze hitte. En dat t elke paar minuten terug komt, t jammeren en huilen. Ben benieuwd hoe t vannacht gaat.. Hoewel, doorslapen doet ze sowieso niet
Dan ga je toch naar de hap met de urine en niet wachten tot morgenochtend? Stom dat je huisarts je dat niet adviseert.
Hier een dochtertje met nierproblemen, dus bekend met eventuele blaasontsteking. Je verhaal klink als blaasontsteking en jou HA heeft nou niet bepaald netjes gehandeld. Nu heeft mijn dochter 1x een blaasontsteking gehad. Ik ben met toen naar de HA gegaan met koorts en een stinkende luier. Ik heb meteen een kuur gekregen (2 weken later is ze geopereerd aan dr nier). Je kan eventueel een andere manier urine op kunnen vangen. Als je schone gaasjes hebt kun je die in dr luier doen. Bij de HA (of thuis als je een schone spuiten hebt) kun je de gaasjes uitspuiten en heb je schone urine (tip van het ZKHS). Is voor de kleine ook minder vervelend Onze meid toonde trouwens verder geen symptomen, ze was vrolijk en dronk veel. Alleen aan de geur van de luier wist ik genoeg. Hoe ruikt haar luier? Daar kun je al veel uithalen Werkt de HA alsnog niet mee... naar de HAP. Blaasontsteking doet giga veel pijn.