Kindjes die wat ''langzamer'' zijn!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door debdeb, 10 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Onze dochter is iets langzamer, lastige bevalling (vacuumpomp) waardoor ze voorkeurshouding kreeg en toen ze 8 maanden was bleek bij de osteopaat het gebied tussen schouder en nek vast te zitten. De fysio heeft dit nooit gemerkt. Ze is dus wat minder sterk in haar romp waardoor bijv kruipen veel moeite kost.

Ze is nu wel aan het inhalen overigens, gaat ineens heel snel!

2. debdeb

debdeb Lid

15 okt 2010
    92
    4
    8
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ik krijg dat wel vergoedt, vooral ook omdat ze toen mijn zoontje net uit het ziekenhuis ontslagen werd ze hem te zwak en klein vonden om steeds heen en weer te rijden naar de fysio. Ik heb dus een verwijzing van de kinderarts.
    Misschien handig om dat even na te vragen bij de ka.

Dat stukje van bewijzen ken ik wel, maar je moet echt naar je gevoel luisteren. tijdens mijn zwangerschap was er al veel spraken van problematiek en ben ik ingeleid omdat het niet meer ging, en is mijn kleine vervolgens 'gezond' geboren. Na een paar dagen kwamen te problemen en ik voelde al dat er iets niet klopte, maar ja wie bevestigd dat? niemand want als een kindje huilt of wat dan ook , ik wist dat hij pijn had, ik VOELDE het gewoon, en het cb of wie dan ook zal alleen maar zeggen: je mevrouw Rust en Regelmaat enz..blabla;) eindstand, mijn kindje moest op een gegeven moment met ambulance gehaald worden en werd gereanimeerd en beademt omdat er dus wel degelijk iets goed fout was!!!!!!:x:( ik wist niet wat ik mee maakte! daarvoor had hij al in het ziekenhuis gelegen maar ze wilden het steeds afwachten afwachten! tot het gruwelijk fout ging. ik zeg niet dat bij alle kindjes het zo kan gaan maar mijn punt is meer, volg je gevoel. ik moest eerst ook steeds bewijzen dat er iets niet klopte bij mijn kleine. maja neonatologie is een aparte afdeling en soms wat laconieke artsen. Heb bij zijn laatste ziekenhuisopname 4 weken terug ook gezegd : meneer de dokter, weet je wat jullie moeten doen als artsen? luisteren naar de moeders, want het moederinstinct is sterker dan jullie geneeskunde boeken. om het maar even kort door de bocht te brengen.;)

3. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ik krijg thuis fysio ook vergoedt
    het was elke week en nu eens in de 3 weken
    maar ik ben wel tegen de KA in het ziekenhuis ik ga wel maar waarom weet ik ook niet
    Hij doet mega negatief omdat Zoey niet kruipt en zoekt nu al problemen voor later terwijl ik zo iets heb van hallo ze is mega gezond en ik ben blij hoe ze het gedaan heeft
    Het had heel anders kunnen gaan
    Maar goed nu heb ik een eigenwijse pittige tante en doet niet iets wat ze echt niet wilt
    Zelfs de fysio aan huis kreeg haar niet aan het kruipen en hij dacht dat doen we wel ff
    Maar mijn moedergevoel zei al tegen hem succes het gaat je niet lukken hahaha
    Maar goed nog ff loopt ze los hoop ik en dan ben ik overal van af

Deel Deze Pagina