Vandaag was ik het speelgoed van mijn zoontje van ruim 2,5 aan het opruimen en kwam tot de conclusie dat hij met het meeste al niet meer speelt omdat hij er eigenlijk gewoon 'te groot' voor is. Voor buiten hebben we genoeg speelgoed, maar wat is nu leuk binnen speelgoed. Waar spelen jullie jongens mee?
Kan dat ook niet een fase zijn? Door de zomer? Hier speelt hij binnen ook met bijna niks op het moment. Buiten speelt hij wel volop
Hier afwisselend favoriet: (Metalen) auto's/bussen/etc, spelletjes, knutselspullen, treinbanen, vliegtuigjes, zoekboeken, gereedschapsset, Paw Patrol speelgoed, duplo, playmobil, ridderset En mijn zoontje is bijna 4, dus heb gekeken wat hij het afgelopen jaar erg leuk vond!
Hier meiden, maar ze spelen op dit moment ook amper binnen met dingen... Kapla (of B-merk, nu 50% korting ook nog bij het Kruidvat ) vinden ze nog wel eens leuk en Lego (gewone, geen Duplo) en Playmobil. Maar knutselen (incl. kleien en supersand ed), tekenen, boekjes lezen en fotoboeken kijken zijn favoriet.
Hier is ineens zijn keukentje weer favoriet, maar de houten treinbaan, die je aan kunt sluiten op de garage is ook leuk. Smartmax is ook een leuke, dus mijn jochie speelt heerlijk.