Van de week een topic geopend met dat ik iets wou verkopen en niks hoorde van de potentiele kopers. Dat is op een gegeven moment op niets uitgelopen. Kopers haakten af. Dus ik een andere bieder gemaild. Die was nog steeds geintresseerd en zou gisteren het geld overmaken. Maar na dat mailtje ook niks meer gehoord. Ben benieuwd of het geld er maandag op staat, anders ben ik mooi genept weer met die biedingen. Het gaat om een inbakerdoek en ik was gelukkig wel zo verstandig om niks op te sturen voor ik het geld heb. Nou zou er vanmorgen iemand de kinderwagen op komen halen. In de ochtend, maar na 10 uur. Tot op heden nog helemaal niemand geweest. Ik heb gemaild (stom stom ik heb dus geen telefoonnummer, hun wel die van mij) maar krijg geen reactie terug. Normaal mailden ze altijd vrijwel direct terwijl ze zeiden op vakantie te zijn dus ik ga maar even uit van internet op de telefoon. Maar nu dus geen reactie. Wat moet je daar nou mee?
Dus je hebt nu drie mensen die eerst aangaven zeer serieus te zijn en nu niet meer reageren? Dat is wel erg vervelend! Zoiezo vind ik Marktplaats de laatste tijd niks meer. Je hoort niks meer van bieders, je word om niks uitgemaakt voor oplichter en uiteindelijk verkoop je geen drol.
ik zou de inbaker doek nog even vasthouden, in het weekend duurt het overmaken langer he zeker van verschillende banken, de kinderwagen gewoon weer aanbieden afspraak is afspraak wij hebben dit ook gehad en ik heb gezegd toen je krijgt mijn gegevens maar dezelfde week halen en gelijk een afspraak maken zo niet biedt ik hem opnieuw aan
Ja de bakerdoek hou ik zowiezo vast nog. Maar ik baal zooo van die kinderwagen want ik heb hem dik 2 weken gereserveerd voor hun omdat ze nog op vakantie waren.
zoiets heb ik ook al eens gehad, ik heb er toen een mail naartoe gestuurd met de mededeling als ik binnen een dag geen antwoord had dat het product gewoon weer te koop zou staan. dit werkte meteen.
Ik zit eigelijk nooit op mp.. En nu had ik van de week eindelijk een bod gedaan ergens op, kreeg ik de volgnde ochtend een mailtje van de verkoper dat Ze akkoord gaat en wanneer ik hem op kom halen, ik terug gemaild voor het adres enzo, Maarnu had iemand anders 20 minuten nadat ik de mail van de verkoper ontving, mij overboden met 50 cent. Ik heb niets meer gehoord van de verkoper!!! En dan denk ik best triest als ze die ander dat ding verkoopt voor 50 cent meer, terwijl ze mij mailt dat ze akkoord gaat!! Hoe bizar. Stomme mp
@Engeltje, ja dat zou ik ook niet doen. Niet zolang de potentiele koper gewoon nog 'in contact is' met je. Hier heb ik de advertentie er weer opgezet. Ook geen melding gemaakt naar diegene die vandaag zou komen. Vind niet dat ik dat hoef te doen. Zij heeft gekozen om niet op te komen dagen en om niks te laten weten.
Dat is indd iets anders, als ze niet op komt dagen, heeft ze pech. Zij komt de afspraak niet na. Ik kreeg de mail om half 10 sochtends en smiddags om 5 uur mailde ik terug. Maar in die tussentijd was ik dus overboden met 50 cent. Haha hoe gierig
dat is heel fijn nieuws ik vind marktplaats juist wel fijn en deel de mening van sommige hier dus ook niet (nou ja eink met een iemand dus maar niet) ik heb nu in 2 dagen tijd ik denk wel 50 verkopers gemaild. En van zeker 30 daarvan reactie gehad. En ze stromen nog steeds binnen. Ook als ik verkoop krijg ik 7vd10x zeker reacties of zelfs verkocht.
Hier normaal ook goede reacties. Ik blijf het niet netjes vinden dat ze nu pas belt terwijl ik sochtends al wacht. Maar ja.. Hij is weg en ik ben happy. Scheelt een hoop ruimte!