Kindjes geboren met Sint en Kerst, hoe verjaardag vieren?

Discussie in 'De lounge' gestart door ProudMum, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. keizerin

keizerin Niet meer actief

Wij willen dus wel dat zijn verjaardag een speciale dag is dus vieren wij het wel op de dag zelf alleen zonder visite.
    Mijn man heeft nooit echt zijn verjaardag geviert dus de 27ste is ook meer de dag dat de mensen voor Wessel komen.
    Wij vinden de verjaardag van ons kind belangrijker dan die van ons zelf.

Het enige wat ik jammer vind is dat wij altijd met de kerst kado's aan elkaar gaven maar ik vind nu dat dat niet meer kan zeker niet als we meer kindjes krijgen,want het lijkt mij niet leuk als op je verjaardag ook je broertje(s) of zusje(s) kado's krijgen dus daarom gaan we dat niet meer doen.
    Dus nu gaan we sinterklaas elk jaar maar heel uitgebreid vieren ;)

2. sweetylove

2 nov 2006
    72
    0
    0
    Ik ben 26 december jarig en dat vond en vind ik altijd erg leuk juist!
    Wij vierden het altijd de dag zelf en dat doe ik nu nog en je hebt altijd een feeststemming vanwege de kerst (gezellig de kerstboom erbij en versieringen enzo) en je bent vaak altijd vrij op je verjaardag (ligt aan je beroep natuurlijk maar als kind heb je zowiezo vakantie :D) en dus was ik dan ook echt (en nu nog) de hele dag jarig! (vroeger duurde 1e kerstdag nog wel eens te lang haha omdat ik dan niet kon wachten tot mijn verjaardag :p)
    Vind het dus helemaal geen probleem om dan jarig te zijn (vind het wel speciaal) en mijn ouders vonden het ook nooit een probleem het bezoek komt op de dag zelf 2e kerstdag dus en kerstavond en 1e kerstdag hebben we voor onszelf.
    Ik verplicht mensen niet hoor om te komen ik begrijp heel goed dat iedereen hun eigen dingen heeft op die dagen, maar op mijn verjaardag komt over het algemeen iedereen eigenlijk altijd wel.

3. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    Sven en ik zijn samen op 28 november jarig, een week voor sinterklaas. ik was 5 december uitgerekend, maar hij is een week eerder gehaald met een ks. allebei geen superdatum dus haha

wij vieren zijn verjaardag en sinterklaas net zoals mijn ouders ook altijd bij mij hebben gedaan. lekker uitbundig met de gewone hoeveelheid cadeautjes per dag. ik ga niet korten omdat dat kind de pech heeft zo dicht op een feestdag geboren te zijn, ik weet zelf hoe dat is. hij moet er ook meteen een jaar tegen aan kunnen ;)

4. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik zou het dan op een andere dag vieren.
    Mijn broer is 30 december jarig en kreeg vroeger altijd vuurwerk voor zijn verjaardag.
    Het is idd een rare dag zo op het laatst van het jaar, maar hij weet niet anders.M'n moeder keek vuurwerk in het ziekenhuis toen de volgende dag.

Deel Deze Pagina