Kindjes in stuit ligging vanaf 25 weken.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Maantje80, 26 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie91

ukkie91 Lid

29 okt 2014
    26
    1
    1
    NULL
    NULL
    Maantje80 wat goed!!
    Hier nog steeds geen teken van een draaiing bekend. De keizersnede staat gepland, vind het wel heel spannend en toch wel een gek idee dat ze uiterlijk die datum gehaald word...hihi!
    Voordeel heeft wel dat ik nu al zo veel mogelijk het huis aan kant kan maken voor die datum... :)

2. MamaPrinsesje

MamaPrinsesje Actief lid

5 nov 2014
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    Afgelopen dagen pijnlijke harde buiken en steken onderin.. Hoop niet dat dit betekend dat de kleine al aan het indalen is! Vorige zwangerschap met 36 weken een draaipoging gehad en toen lag m'n dochter al te diep om de nog uit te krijgen en te draaien. Deze keer ietsje eerder draaien en in ander ziekenhuis; maar ga nu steeds meer twijfelen of het wel gaat lukken...

3. Maantje80

Maantje80 Fanatiek lid

9 okt 2014
    1.213
    1
    0
    Drenthe
    Kan het niet zijn dat het kindje aan het draaien was?
    Ik hoop voor je dat het deze keer wel lukt!

4. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Hier nu weer twijfel hoe de kleine ligt... Nou ja, iig dinsdag duidelijkheid. Fijn paasweekend allemaal!

5. MamaPrinsesje

MamaPrinsesje Actief lid

5 nov 2014
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, voel helaas heel duidelijk het hoofdje rechtsbovenin waar het al weken ligt... Dus ze ligt nog steeds in stuit..
    Ergens vragen m'n man en ik ons af, of de bevalling wel goed zou gaan als de baby wel is gedraaid en met hoofd naar beneden ligt. Misschien moet het wel zo zijn?

6. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Lastig mamaprinsesje... Wanneer gaan ze proberen te draaien?

7. MamaPrinsesje

MamaPrinsesje Actief lid

5 nov 2014
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aankomende woensdag. Ben benieuwd!

8. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Spannend, ik duim voor een geslaagde poging!

9. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Ja! Nu heb ik de hik gevoeld haha! Ik snap nu het tikkende ritmische gevoel :) en t was bovenin, dus dat geeft hoop :)

10. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Yes! Kleintje ligt met z'n hoofdje naar beneden en m'n placenta is van 7mm bij de uitgang vandaan opgetrokken naar 5-6 cm er vandaan! Ik mag normaal bevallen, yes yes :D

11. MamaPrinsesje

MamaPrinsesje Actief lid

5 nov 2014
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn!! Lekker zeg! Hopelijk blijft de kleine nu zo liggen!

Ik heb vanmiddag de draaipoging. Vind het zo spannend. Hoop zo dat het lukt! Duimen jullie mee??

12. MamaPrinsesje

MamaPrinsesje Actief lid

5 nov 2014
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas! Niet gelukt!
    Schijnt bij een tweede zelfs 70% kans op slagen met een draaipoging, maar ze denken dat het komt door de vorm van m'n baarmoeder waardoor de kleine de draai niet kan maken.
    Dus wordt nu doorverwezen naar de Gynecoloog. Hopelijk geven ze daar het akkoord om weer natuurlijk te bevallen.. We gaan het zien.
    Baal er van; maar begin er ook wel vrede mee te hebben. Blijkbaar kan het bij mij niet anders...

13. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Balen mamaprinsesje! Waarschijnlijk liggen jouw kindjes dan ook lekkerder in stuit door de vorm van je baarmoeder :s

14. Lens

Lens Actief lid

21 mei 2014
    281
    0
    0
    Hoe voelen jullie eigenlijk hoe het kindje ligt? Is dat een beetje te voelen?

Die van ons lag met 29 weken in onvolkomen stuit, en heb eind april pas weer een volgende echo met ongeveer 33 weken.

Heb wel het idee dat 'ie inmiddels is gedraaid, maar ik kan dat nergens een beetje "duidelijk" krijgen qua lichaam en bewegingen.

15. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Kon ik ook niet precies voelen Lens. Pas zekerheid sinds gisteren.

M'n VK zei wel dat je het hoofdje kun'pingpongen' terwijl billetjes minder makkelijk heen en weer gaan omdat ie meteen aansluiten op het ruggetje dat massiever is dan het nekje.

16. MamaPrinsesje

MamaPrinsesje Actief lid

5 nov 2014
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet het doordat ik het hoofdje heel duidelijk rechtsboven voel zitt. Je kan het hoofdje van de buitenkant ook gewoon voelen. En omdat m'n eerste in stuit lag, herkende ik deze zwangerschap direct dat ze in stuit lag aan dezelfde houding.

17. MamaPrinsesje

MamaPrinsesje Actief lid

5 nov 2014
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iemand nog een update?
    Ik ben vandaag bij d'r Gynecoloog geweest en heb groen licht gekregen om weer een natuurlijke stuitbevalling te doen, mits alles goed blijft gaan met de baby. Is geen heel groot kind, maar was m'n dochter ook niet, dus verrast me niet heel erg.
    Kleine is dit weekend stukkie ingedaald. Wel fijn ligt niet meer op m'n maag, dus geen maagzuur meer, maar nu ligt ze op m'n blaas..
    Maar goed. Is nu afwachten tot de bevalling begint. Spannend!

18. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Fijn dat je groen licht hebt gekregen voor een natuurlijke bevalling! Spannend!

Hier gaat alles prima, t is rustig. Nog 2 weekjes werken voor m'n verlof. Laatste loodjes. Kleintje is lekker beweeglijk en ligt volgens mij nig steeds met t hoofdje naar beneden. Volgende week weer naar de VK.

19. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Hier is het vandaag D day! Ik lig klaar voor een ks die tussendoor wordt gepland. Vervelende is alleen dat je dan niet weet hoe laat je aan de beurt bent.. Als er geen spoed tussendoor komt ben ik om 09.00 aan de beurt.

Hier voel ik idd het hoofdje wat vaker en meer bewegen dan kont. Soms wel onderin aan de zijkant een voetje.

Bij dl voelde ik veel mee bewegingen dan deze die in stuit ligt..

20. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Oh spannend ukkie! Ik weet niet hoe lang een keizersnee duurt, maar misschien heb je je zoontje al in je armen nu. Geweldig!

Deel Deze Pagina