Dat is opmerking die ik krijg als ik vertel dat we onze dochter een autogarage willen geven voor haar verjaardag. Poppen vind ze soms wel leuk maar meestal gooit ze in de vuilnisbak Ze tuttelt wel met tasjes en armbandjes overigens... Wat vinden jullie? EDIT: moet er wel bijzeggen dat ze opgroeit tussen de auto's, wij hebben een autobedrijf..
Helemaal leuk hoor! In mijn omgeving zie je dat de interesses vaak 'omgedraaid' zijn. jongens met poppen en meisjes met gereedschap etc. De lievelingskleur van mijn dochter is groen en roze vind ze niet zo mooi. Zelfs mijn moeder van 60 jaar vind dat maar een ouderwetse gedachte!
Mijn dochter heeft ook een garage voor haar 2e verjaardag gekregen. En inderdaad zijn er wel mensen die er opmerkingen over maakten (en nu nog wel eens maken). Maar ze heeft er ontzettend veel mee gespeeld en speelt er nu nog regelmatig mee (bijna 4 nu). En ze speelt trouwens ook vaak met poppen en andere 'meidendingen'. Dus....niets van aantrekken en gewoon die garage geven!
Lise is gek op auto's ook op poppen hoor maar papa rijd autorodeo! Auto's zijn het helemaal dat ik er soms gek van word!
ehh heel normaal en al helemaal als jullie in de auto"s zitten. Shannon speelt ook heeeeel graag met auto's en rara wij zijn auto gek..(amerikaan/kevers) Zijn de mensen die die opmerkingen maken blijven hangen in de 17 e eeuw?? Maar blijkbaar is een meisje wat auto's leuk vind niet iets wat hoort.. moet je mensen zien kijken als ik in een amerikaan voorbij kom met 2 kinders achterin of nog mooier hem achteruit inparkeer.. zie je mannen allemaal gaan staan kijken... haha of zelf de ruitensproeier vloeistof , stuurbekrachtigings olie bijvul of banden pomp/wissel.. tja zo moeilijk is het niet hoor.. moraal van het verhaal shannon heeft ook een garage en brandweer auto ding.. We wouden de toet toet garage kopen voor haar verjaardag maar dan zou hij ingepikt worden door broer waren we bang
Haha, niks van aantrekken. vind t heel bijzonder dat mensen zo reageren. O ja, mijn dochter kreeg van ons voor d'r tweede verjaardag een houten treinbaan. Die vindt ze helemaal leuk. Wel wil ze sinds een paar weken niet meer van een blauw bordje eten want: Mahahaham ik ben toch geen jongen!!!??
Ik zeg doen! ik speelde vroeger ook met Lego en auto's! en ik wou heel graag een ridder verkleedset hebben, dit heb ik nooit gekregen... wat ik mijn ouders nog kwalijk neem hahhaa (nee hoor, maar wou het wel hebben) nee je bent echt niet gek hoor! gewoon doen, als jullie meid daar blij mee is... dan zou ik het doen. Als mijn zoon een liever met poppen zou spelen dan met auto's kreeg hij een pop... op de creche loopt ook een jongen de hele dag met een pop, moet kunnen hoor. ik vind het helemaal niet gek. zoals ik zeg ik speelde ook met jongensspeelgoed vroeger, en het is helemaal goed gekomen met mij
Ik heb zelf nog geen kids, maar vond zelf vroeger Lego, auto's e.d. ook veel interessanter dan poppen en make-up. Ben nu op en top vrouw (heb er dus niets van gekregen ) dus ik zou niet weten waarom je je meisje geen autogarage cadeau zou kunnen doen
Ons meisje is echt een poppen meisje, maar ze speelt ook heel veel met auto's. Ze heeft ook een auto garage, en daar speelt ze super veel mee.
Leuk toch zo´n garage ! Gewoon doen! Mijn meisje is een op ten top dametje, alles roze, tasje met roze zonnebril en lipgloss, veel Hello Kitty spullen enz enz... Voor haar tweede verjaardag wilde ze o.a. een zwarte drag race auto, zo´n afzichtelijk ding met afstandsbediening Waarom niet?
leuk hoor. Mijn meiden vinden auto's en een garage net zo leuk als hun kinderwagen met poppen. Waarschijnlijk vind je dochter het helemaal leuk omdat ze ermee opgroeid kan ze haar ei in kwijt. Als zij het leuk vind is het helemaal goed toch?
Nou ik trek me er ook weing van aan, ze krijgt m toch wel maar ik vraag me af of er meer mensen nog met de gedachte rondlopen dat meisjes niet met auto's mogen spelen.. @linnim wist niet dat die er in het roze was? straks even zoeken.. Maar ik denk dat het een houten wordt..
Ach, ons zoontje krijgt ren keuken.... Niet druk om maken, lekker laten spelen met wat ze leuk vinden!