Een meisje met een autogarage, ben je gek ofzo?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door sandraske, 17 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dat is opmerking die ik krijg als ik vertel dat we onze dochter een autogarage willen geven voor haar verjaardag.

Poppen vind ze soms wel leuk maar meestal gooit ze in de vuilnisbak ;) Ze tuttelt wel met tasjes en armbandjes overigens...

Wat vinden jullie?

EDIT: moet er wel bijzeggen dat ze opgroeit tussen de auto's, wij hebben een autobedrijf..

2. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Helemaal leuk hoor!

In mijn omgeving zie je dat de interesses vaak 'omgedraaid' zijn. jongens met poppen en meisjes met gereedschap etc. De lievelingskleur van mijn dochter is groen en roze vind ze niet zo mooi.

Zelfs mijn moeder van 60 jaar vind dat maar een ouderwetse gedachte!

3. marjolijn195

marjolijn195 Actief lid

29 dec 2008
    364
    0
    0
    Papendrecht
    Mijn dochter heeft ook een garage voor haar 2e verjaardag gekregen.
    En inderdaad zijn er wel mensen die er opmerkingen over maakten (en nu nog wel eens maken).
    Maar ze heeft er ontzettend veel mee gespeeld en speelt er nu nog regelmatig mee (bijna 4 nu). En ze speelt trouwens ook vaak met poppen en andere 'meidendingen'.

Dus....niets van aantrekken en gewoon die garage geven!

4. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Niks van aan trekken. Het gaat er toch om dat jullie meisje het leuk vindt.

5. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Lise is gek op auto's ook op poppen hoor maar papa rijd autorodeo!
    Auto's zijn het helemaal dat ik er soms gek van word!

6. mimi83

mimi83 Niet meer actief

ehh heel normaal en al helemaal als jullie in de auto"s zitten. Shannon speelt ook heeeeel graag met auto's en rara wij zijn auto gek..(amerikaan/kevers)

Zijn de mensen die die opmerkingen maken blijven hangen in de 17 e eeuw??

Maar blijkbaar is een meisje wat auto's leuk vind niet iets wat hoort.. moet je mensen zien kijken als ik in een amerikaan voorbij kom met 2 kinders achterin of nog mooier hem achteruit inparkeer.. zie je mannen allemaal gaan staan kijken... haha of zelf de ruitensproeier vloeistof , stuurbekrachtigings olie bijvul of banden pomp/wissel.. tja zo moeilijk is het niet hoor..

moraal van het verhaal shannon heeft ook een garage en brandweer auto ding.. We wouden de toet toet garage kopen voor haar verjaardag maar dan zou hij ingepikt worden door broer waren we bang;););)

7. Anita1983

Anita1983 Bekend lid

18 aug 2010
    524
    27
    28
    NULL
    NULL
    Haha, niks van aantrekken. vind t heel bijzonder dat mensen zo reageren. O ja, mijn dochter kreeg van ons voor d'r tweede verjaardag een houten treinbaan. Die vindt ze helemaal leuk. Wel wil ze sinds een paar weken niet meer van een blauw bordje eten want: Mahahaham ik ben toch geen jongen!!!?? :D

8. raspberry

raspberry Niet meer actief

Als zij het leuk vindt, gewoon doen!

9. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    harstikke leuk voor die meid!

10. bloempje28

bloempje28 Actief lid

17 aug 2010
    412
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het alleen maar leuk :) Gewoon lekker geven!!

11. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik zeg doen! ik speelde vroeger ook met Lego en auto's! en ik wou heel graag een ridder verkleedset hebben, dit heb ik nooit gekregen... wat ik mijn ouders nog kwalijk neem hahhaa (nee hoor, maar wou het wel hebben) nee je bent echt niet gek hoor! gewoon doen, als jullie meid daar blij mee is... dan zou ik het doen. Als mijn zoon een liever met poppen zou spelen dan met auto's kreeg hij een pop... op de creche loopt ook een jongen de hele dag met een pop, moet kunnen hoor. ik vind het helemaal niet gek. zoals ik zeg ik speelde ook met jongensspeelgoed vroeger, en het is helemaal goed gekomen met mij ;)

12. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Ik heb zelf nog geen kids, maar vond zelf vroeger Lego, auto's e.d. ook veel interessanter dan poppen en make-up. Ben nu op en top vrouw (heb er dus niets van gekregen :) ) dus ik zou niet weten waarom je je meisje geen autogarage cadeau zou kunnen doen ;)

13. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ons meisje is echt een poppen meisje, maar ze speelt ook heel veel met auto's. Ze heeft ook een auto garage, en daar speelt ze super veel mee.

14. Amfy

Amfy Niet meer actief

ach zo kreeg mijn homo een keuken. (jaja hij word homo genoemt)

15. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    lekker laten l*llen ;)

Onze dochter heeft de wheelies garage. Maar wel in het roze :D

16. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.026
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Doen!

Leuk voor een peuter om papa en mama te kunnen naspelen met hun autobedrijf.

17. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Leuk toch zo´n garage ! Gewoon doen!

Mijn meisje is een op ten top dametje, alles roze, tasje met roze zonnebril en lipgloss, veel Hello Kitty spullen enz enz...

Voor haar tweede verjaardag wilde ze o.a. een zwarte drag race auto, zo´n afzichtelijk ding met afstandsbediening :$

Waarom niet?

18. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    leuk hoor.
    Mijn meiden vinden auto's en een garage net zo leuk als hun kinderwagen met poppen.
    Waarschijnlijk vind je dochter het helemaal leuk omdat ze ermee opgroeid kan ze haar ei in kwijt.
    Als zij het leuk vind is het helemaal goed toch?

19. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nou ik trek me er ook weing van aan, ze krijgt m toch wel maar ik vraag me af of er meer mensen nog met de gedachte rondlopen dat meisjes niet met auto's mogen spelen..

@linnim wist niet dat die er in het roze was? straks even zoeken.. Maar ik denk dat het een houten wordt..

20. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.766
    18.910
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ach, ons zoontje krijgt ren keuken....

Niet druk om maken, lekker laten spelen met wat ze leuk vinden!

Deel Deze Pagina