Ik was benieuwd vanaf wanneer het weer veilig is om weer een klamboe/hemeltje te gebruiken? iemand een idee? Ik heb hem toen L. een maand of 7 was weggehaald omdat ze eraan begon te trekken maar ik wil hem nu weer zo graag gebruiken tegen de muggen (goed excuus hè, eigenlijk wil ik hem gewoon voor de mooi ). Maar is dat inmiddels veilig genoeg? (2 jaar) Ik gok dat áls ze er al in vast komt te zitten dat ze wel heel hard begint te gillen (doet ze normaal ook als iets niet lukt oid) maar ik vind het toch wel eng want stel dat....
Ik heb geen idee vanaf wanneer ze veilig zijn. Eerlijk gezegd komen ze bij mij het huis niet in. Hoe vaak ik niet om me heen hoor en lees over kinderen die vast kwamen te zitten in die dingen. Dus aan mijn mening heb je weinig denk ik
Simone heeft haar klamboe al vanaf dat ze een paar maanden was en ik heb hem nooit weggehaald, ze heeft er nog nooit aangezeten. Met 2 jaar kun je toch goed uitleggen waar die voor is en zeggen dat ze er niet aan mag zitten? Erin verstrikt raken lijkt me een hele kunst eigenlijk, tegen die tijd ben je allang boven (tenminste wij hebben de babyfoon nog aan, we horen alles).
ik heb een 2-jarige en een 4-jarige en ik zou het niet doen met die van mij. Mij te gevaarlijk! liever een paar muggenbulten dan zo`n ding. Wij hebben gewoon overal horen scheelt al heel erg veel.