Mijn dochter wordt vandaag 1!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by A2CA, Dec 13, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. A2CA

A2CA Niet meer actief

Hallo dames,

Mijn dochtertje word vandaag 1 jaar, ik heb alles al klaar, slingers, een taart had ik besteld met meppertje is er ook al, cupcakes gemaakt, alleen straks nog even poetsen. Alleen heb ik er toch wel dubbele gevoelens bij, ik vind het hartstikke leuk dat mijn dochtertje jarig, maar ergens in mijn hart doet er ook een stukje pijn, als ik de foto´s van het ziekenhuis bekijk, komen de tranen vanzelf, ik vind het zo erg, ik wil dit niet voelen het behoort een mooie dag te worden, maar o wat gaat het snel, herkent iemand dit ook?

2. Mams26

Mams26 Actief lid

Jun 8, 2012
    410
    0
    0
    Regio Utrecht
    Ik had het bij mijn kleine man ook! Was enorm emo de hele dag. Alsof je de babytijd echt afsluit ofzo... En nu word hij morgen alweer 5.... En nu onder invloed van hormonsters kans ik ook daarom weer janken!

Sterkte, en probeer toch zoveel mogelijk te genieten van deze speciale dag!

3. Nikki88

Nikki88 VIP lid

Jul 29, 2008
    11,656
    230
    63
    Heel herkenbaar, ik heb op elke verjaardag van m'n kinderen even de waterlanders. :) Het gaat inderdaad veel te snel! Maar geniet van deze mooie feestelijke dag en van harte gefeliciteerd! :D

4. Cos

Cos Fanatiek lid

Feb 5, 2011
    2,687
    0
    0
    Gefeliciteerd. Geniet van deze mooie dag vol bijzondere herinneringen elke minuut heeft wel een ander teminste hier was dat wel zo. Emotioneel maar toch heel mooi hoe een mensje al zo snel weer groot word!

5. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Gefeliciteerd!

Volgende week is mijn jongste jarig, wij hebben een heel zwaar jaar gehad door de moeilijke start en ik ben zooooo blij als dat voorbij is :) Dubbel feest dus hier ;)

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Gefeliciteerd!!
    Fijne dag vandaag samen:D

7. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Gefeliciteerd :)
    Hier ging dat met de eerste verjaardag van de oudste net zo hoor. Zeker ook omdat de start niet zo makkelijk was.

Over 6 dagen wordt hij alweer 3 en heb er wel minder 'moeite' mee. Vind het nu alleen maar leuk eigenlijk :D

De jongste wordt over ruim 3 weken alweer 1 en dat doet me dan wel weer veel.

8. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    Heel herkenbaar hoor :)

Gefeliciteerd en een mooie dag toegewenst.

9. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,743
    1,061
    113
    Gefeliciteerd!

Hier ook over paar weken DE 1e verjaardag. En ik voel me nu al.dubbel. We sluiten een top.jaar af,maar toch mis ik.mn mini babytje soms nog een beetje.. zucht...

10. Smnee

Smnee Niet meer actief

Gefeliciteerd :) maak er een leuke dag van

11. mama4life

mama4life Bekend lid

Dec 20, 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    Kan t me heel goed voorstellen.. Hier over ong 1,5 week zover.. Hihi!

Geniet van deze dag.. Wees trots op jezelf en op je grote kleine mensje..

12. meiss

meiss Bekend lid

Nov 11, 2012
    644
    0
    0
    Gefeliciteerd
    largewens490812300.gif

13. Sjaccie

Sjaccie Actief lid

Jun 9, 2012
    182
    3
    18
    NULL
    NULL
    Van harte gefeliciteerd! Het gaat zoooo snel hè?! Maar één troost, je gaat als alles goed mag gaan ook een hele leuke tijd tegemoet, ze leren zo ontzettend veel in korte tijd, dan kun je niet anders dan hartstikke trots zijn op je kleine meid. Veel gezelligheid vandaag, toch lekker genieten hoor!

14. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Heel herkenbaar .

Dochter word over 10 dagen 2 en haar eerste jaar was niet altijd makkelijk door haar vroeggeboorte en mijn fysieke problemen, die daar overigens helemaal los van stonden, en ik heb er nu al last van . :D

15. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Hier was het afgelopen weekend zover en had geen idee dat het zoveel teweeg bracht, was 's avonds ook total loss...niet alleen door de drukte maar ook van de emoties :)

Gefeliciteerd en geniet ervan :)

16. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Gefeliciteerd,

Het is zo dubbel een 1ste verjaardag. Het eerste jaar is voorbij gevlogen. Je lieve babytje is inmiddels een dreumes die steeds meer zelf gaat doen. Iedere dag weer meer een stukje loslaten van je kindje.
    Maar wat voel je je ook trots. Dat je als moeder dag en nacht zorgt voor je kleintje. Dat je iedere dag nieuwe dingen ziet en dat je schatje steeds meer zelf kan.
    Ik zou zeggen sluit de babyperiode af en geniet van alle nieuwe leuke dingen die komen gaan. Want bij ieder einde staat een nieuw begin.

Hele fijne eerste verjaardag gewenst.

17. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,262
    16,645
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Had ik hier ook met mijn oudste 2 kinderen.De middelste is afgelopen weekend 7 jaar geworden en onze zoon wordt volgende week alweer 9 jaar en wat is die aan het veranderen.Begint gewoon al een soort puber te worden.Waar is mijn kleine ventje gebleven snik snik.
    Geniet lekker van deze dag!!
    Gefeliciteerd!!

18. Patjuh2010

Patjuh2010 Actief lid

Feb 25, 2010
    424
    0
    0
    Gefeliciteerd en ga er lekker van genieten! 1 is ook een hele leuke leeftijd ;)

19. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,063
    1,296
    113
    Nederland
    Gefeliciteerd met je dochter! Maak er een mooi feest van.

Jouw gevoel is herkenbaar hoor. Een paar dagen voor zijn verjaardag had ik dat gevoel ook. Mijn baby wordt dreumes :) Op zijn verjaardag zelf had ik er geen moeite meer mee. Geniet er van meid..

20. A2CA

A2CA Niet meer actief

Bedankt voor alle reacties, gelukkig ben ik niet de enige, ik vind het verschrikkelijk, maar ook een hele leuke leeftijd, lekker tegendraads en noem maar op. Ik wil het graag bij 1 kindje houden misschien is het dat ook wel, dat ik het nooit meer meemaak om zo een klein hummeltje te hebben, ze was vlak voor de kerst geboren en de kerstdagen zelf lag ik al om 8 uur in bed herstellende van de ks, maar wat heb ik daar mooie herinneringen aan. Ik ben veel te gevoelig voor dit soort dingen en hoop echt dat ik niet te veel in mijn gevoel blijf hangen.

Share This Page