schoentjes voor lopende dreumes

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Sas26, Apr 14, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

Jan 14, 2008
    3,291
    1
    36
    Hoi meiden,

onze dochter is 15 maanden en loopt sinds een paar weken los. (daarvoor ook wel maar dan meer oversteken dus paar stapjes) Ik had de oefenschoentjes van Shoesme maar om buiten mee te lopen zijn deze niet zo handig meer (dunne zool dus slijt snel....)

nu zit ik erg te dubben.... ik wil natuurlijk graag goede schoenen hebben voor ons meisje, maar als ik de prijzen zie van shoesme (75 euro!!) dan zakt de moed me in de schoenen (toepasselijk hier he!;)) Nu heb ik bij de Van haren vast een paar schoentjes gekocht, omdat het sowieso goed is om schoentjes af te wisselen.

Nu ben ik erg benieuwd hoe jullie dat doen met de schoentjes, en misschien nog tips hebben voor een goedkopere schoen die toch goed is? zag bijvoorbeeld ook dat dolcis schoentjes heeft van hush puppies.

Groetjes!

2. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

May 1, 2008
    1,522
    0
    0
    Wij hebben voor onze dochter van 15 maanden, die nu ook sinds een paar weken loopt, schoentjes van Bardossa gekocht à € 44,95. Nog een hoop geld voor schoentjes waar ze over een paar maanden weer uit is.

Maar kwalitatief goede en natuurlijk ook leuke schoentjes vind je niet veel goedkoper ben ik bang. De goekoopste met flexzool in zilver bijvoorbeeld beginnen bij € 35,-.

Sowieso zijn de zolen van de 'walkproof' schoenen van Shoesme veel te stug voor 1e lopertjes.

http://www.vetertjes.nl/webshop/;jsessionid=E8B423D3593611348BAE32FAD188F061?__stateless=E8B423D3593611348BAE32FAD188F061

3. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

elephants heb ik, goede schoen, mooie flexiebele zool. en betaalbaar, ik was 24 euro kwijt(opruiming) en dr visserschoenen, maar dan eigenmerk(samen werking) scapino, beagel ook maar 30 euro, dus betaal baar

4. firegirl

firegirl Niet meer actief

Ik heb idd ook Beagel van Scapino. Is goedgekeurd door Dr. Visser en hebben een zeer betaalbare prijs. Emma loopt er ook goed op. (bij 3 paar beagels krijg je ook een beagel 'knuffeltje', leuk hoor!)

5. mamavanjill

mamavanjill Bekend lid

Oct 8, 2009
    641
    0
    0
    ik heb bij Nimco haar schoentjes gekocht. met een flexzool ,waren 40 euro. vind ik nog wel meevallen...

6. Mama sinds 2009

May 1, 2008
    1,522
    0
    0
    Over Elefanten hoor ik inderdaad ook goede berichten. Deze kun je kopen bij Van Haren. Rond de € 30,-.

7. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

Dec 26, 2007
    4,849
    0
    0
    Hoe wij het doen met de schoenen. Mijn zoontje heeft schoenen van over 100 euro maar ook gewoon All Stars van 35 euro (zeker niet aan te raden als je kindje nog niet zo lang loopt). Ik vind goede schoenen heel erg belangrijk, dus de eerste maanden liep hij op alleen maar hele goede schoenen en ja die zijn niet goedkoop. Shoesme heeft trouwens zeker schoenen die voor buiten geschikt zijn. Ik had destijds een paar van "walk proof" van iets van 60 euro. Dolsis heeft soms ook erg leuke en niet al te dure schoenen, van rond de 40 euro.
    Ik lees hier veel goede verhalen over de schoenen van Van Haren, ik vind ze zelf niet mooi dus persoonlijk zou ik het nooit kopen.

8. Mama sinds 2009

May 1, 2008
    1,522
    0
    0
    Uiteraard heeft Shoesme schoenen die voor buiten geschikt zijn :D, alleen vind ik de overgang van Babyproof naar Walkproof groot. De zool van Walkproof is veel minder flexibel dan van bijvoorbeeld merken als Bardossa, Gattino, Elefanten, See Kai Run, Clarks en Hush Puppies.

9. Nikki88

Nikki88 VIP lid

Jul 29, 2008
    11,656
    230
    63
    See Kai Run heeft geweldige goede en leuke schoentjes. :) Wij kopen ze (goedkoop) in de VS, ik heb geen idee hoe duur ze hier zijn eerlijk gezegd. En Bardossa is dus ook goed en betaalbaar vind ik.

10. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,028
    1,851
    113
    Provincie Groningen
    Je hebt ook hele goede babyschoenen te koop bij die Ziengs.
    Kosten 35 euro.

11. firegirl

firegirl Niet meer actief

Ik ga zelf binnenkort eens bij van Haren kijken.

Is het trouwens niet wat overtrokken... Die 'goede' schoenen? Die hadden ze toen ik klein was ook nog niet en er is niks mis met mijn voeten (en mijn rug). Maar zo te horen in de vorige reacties denken jullie daar anders over.

12. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik heb idd schoentjes bij Dolcis gekocht, van Hush Puppies. Ik had mazzel; tweede paar voor de helft van de prijs, dus ik was per saldo 32 euro per paar kwijt. Was eigenlijk niet van plan zoveel er aan uit te geven, maar toen ik het verschil voelde tussen de zooltjes bij Scapino/Shoetime/Van Haren en die echte flexzooltjes, was de beslissing snel genomen.
    Van de winter kan ze dan -dat zal ws haar derde paar schoentjes zijn tegen die tijd- over naar die wat steviger zootljes, dan loopt ze zo lang dat ze dat echte flex niet meer nodig heeft, maar zoals ze nu loopt, ben ik erg blij dat ik die flexzooltjes heb gedaan, want anders kun je bijna net zo goed houten klompjes aan de voetjes doen voor mijn gevoel :)

Ze stapt er hier iig erg lekker op weg :)

13. MissMom

MissMom Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    1,346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Flexzool? Zodat de zool wat meerekt?
    Nou dan was ik dus met 15 euro per paar bij schoenenreus toch goed bezig ;)

Tip: bij het passen van schoentjes moet er een vingerruimte tussen zitten dus wijsvinger bij de hiel er even insteken.
    Heb dit gehoord dus weet niet zeker of dit klopt maar misschien weten anderen dit ook?

14. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

Dec 27, 2007
    3,742
    1
    0
    Ik denk dat het ook nogal uitmaakt welke maat je moet hebben, qua prijs dan. Ik heb gisteren met mijn zoontje nieuwe schoenen gekocht. Het eerste paar was een paar walkproof-schoentjes van bardossa (ik geloof 50 euro ofzo), maar toen had hij al 22. En ik had er ook een paar gympjes bijgekocht, in een hele ruime 22 (meer 23). En nu dus nieuwe in maat 24 (!). (23 paste ook, maar zou al snel weer te klein zijn, hij heeft dus niet op te kleine schoenen gelopen hoor!) En het valt me wel op: hoe groter de maat, hoe duurder de schoen. Hij heeft nu een paar van shoesme en dat waren de meest flexibele zolen die ze in maat 24 hadden. Maar hij kan er prima op lopen gelukkig.

Maar die van de dolcis kende ik nog niet. Daar ga ik binnenkort eens kijken, voor een extra paar.

15. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

Dec 27, 2007
    3,742
    1
    0
    Ja, volgens mij zei die vrouw van de schoenenwinkel dat ook.

16. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

Jan 14, 2008
    3,291
    1
    36
    hoi, thanks voor de tip! Heb net 2 paar schoentjes gekocht: bardosa in lichtroze en soort halfopen gympjes met flexzool rood met polkadots! en heb dus laatst ook schoentjes bij de van haren gekocht, dus kan met 3 paar afwisselen!

Hoeveel paar schoentjes hebben jullie eigenlijk en hoe lang doen ze daar gemiddeld mee als ik vragen mag?

Share This Page