Kindjes van 3 jaar...

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door , 31 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Wie heeft er ook een monstertje van 3 jaar?
     
  2. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Nee, ik heb een schatje ;)

    Die af en toe echte apenstreken uithaalt :D

    Groet van Kiki
     
  3. Niet meer actief

    Haha ;)
    Nou de mijne is echt een monstertje: schreeuwen, bijten, knijpen, slaan, schoppen, zelfs bekken op me soms.........erg vermoeiend, maaaaar tegelijk kan ze ook echt een lieve schat zijn hoor; pas kwam ze bij me, pakte me vast, kustte me en zei; mama, I love you (zeggen we elke avond tegen mekaar als ik dr naar bed breng, vanaf de eerste nacht zeg ik dat al sinds ze geboren is) en ik smolt natuurlijk he!
    Vaak zegt ze ook; jij bent zo'n lieve meissie he! :)
     
  4. HeidiS

    HeidiS Actief lid

    20 jun 2007
    181
    1
    0
    Moeder,verpleegkundige, aardige echtgenote
    Zoetermeer
    ja ikke....

    een echte draak is het..zoooooooo'n verschil met die andere twee...die deden niet wat hij doet en nog niet trouwens....
     
  5. susanne1979

    susanne1979 Fanatiek lid

    13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ja ik heb ook een monstertje van (bijna) 3... pfff wat een moeilijke fase is dit joh!
     
  6. klavertje44

    klavertje44 Bekend lid

    31 jul 2007
    648
    0
    0
    oh oh, die van mij is bijna 3 :rolleyes: Nu nog geen monster in ieder geval.
     
  7. jacoba

    jacoba Fanatiek lid

    6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Hier ook een (B)engeltje van bijna drie 09-12-2004

    Haalt ook streken uit maar op een leuke manier en dan de uitspraken van haar :rolleyes: :)
     
  8. Iloon

    Iloon Fanatiek lid

    5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    Mijn dochtertje is ook bijna 3 jaar (5-12-2004) :)
     
  9. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Ik ben 1 en wil alles alleen! (zelluf-doen-fase)
    Ik ben 2 en ik zeg: NEE!
    Ik ben 3 en doe het lekker nog steeds NIE!
    Straks ben ik 4 en dan wordt ik pas echt een klier...


    Dit is wat mijn zus elke keer zei, maar de rijmelarij is er bij 5 wel een beetje af gelukkig :)

    Af en toe kan Ilse zo slecht luisteren, dan hoor ik mezelf er alweer achteraan roepen. Bijvoorbeeld als we lopend de stad ingaan, Leo in de buggy en Ilse ernaast. Dit houd ze ongeveer 5 meter vol en dan begint ze vooruit te rennen. Al snel is ze buiten gewoon gehoorsafstand en moet ik haar roepen. Soms komt ze niet eens op me af en blijft ze doorlopen. Als ik dan bij haar ben en (probeer) rustig uit te leggen dat ze bij me in de buurt moet blijven, dan belooft ze plechtig het te doen, maar binnen 5 minuten is ze weer aan het rennen...
    En daar loopt dan die moeder achter de kinderwagen te roepen naar ons doortjedartel. Zucht. Gelukkig maakt ze een heleboel goed door toch ook heel lief te zijn en vooral, 's nachts lekker te slapen van 7 tot 7.

    groetjes van Kiki
     
  10. MelanieM

    MelanieM Fanatiek lid

    9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Meallán is ook bijna 3, maar een monstertje is het niet. Integendeel... hij is hartstikke lief voor zijn babybroertje.
     
  11. Niet meer actief

    Mijn meisje kan ook echt een schatje zijn hoor....

    Hoe gaan jullie om met het monster-gedrag?
     
  12. Iloon

    Iloon Fanatiek lid

    5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    Serena is ook niet echt een monstertje, maar wel ontzettend ondeugend :)
    Negatief gedrag zoals dwingen en krijsen dat negeer ik, anders blijft ze doorgaan ;)
     
  13. Niet meer actief

    negeren doe ik ook vrij veel, maar bij schreeuwen helpt dat totaal niet, ze gaat gewoon door.

    Ze rent ook vaak van me weg (erg gevaarlijk) hoe doen jullie dat?
     
  14. MelanieM

    MelanieM Fanatiek lid

    9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Meallán rent niet weg, hooguit dat ie blijft staan en niet mee wil lopen. Dan doe ik net alsof het me niet interessert en loop gewoon door. En dan komt ie wel aanrennen.
     
  15. Niet meer actief

    Wees blij!
    Die van mij rukt zich los (ik wil dat ze een hand geeft) en rent zo weg! Heel eng....
    Vaak wil ze ook geen hand geven, dan zeg ik dat ikj het eng vind buiten zo dicht bij de auto's of zij mij een hand wil geven...dat doet ze dan (heeft ze het gevoel dat zij de baas is he!) en dan gaat het goed, maar als ik dat niet doe; drama's!
     

Deel Deze Pagina