hahaha ik dacht het zelfde, 200 berichten voor een kindje dat niet mocht plassen. Zo zie je maar dat dit toch eigenlijk een best veel voorkomend probleem dus is.
hahaha volgens mij weer een hoop gerell/gezeur hier denk dat ik het vanavond met me bakje popcorn maar eens gaat doorlezen
Oh ja hahaha zal ook even wat zeggen over wel of niet mogen plassen. Tjah die mensen die daar werken moeten zich ook maar aan de regels houden denk ik :d en als de baas zeg het mag niet, dan luisteren ze daar denk ik netjes naar Oh en wat ik dan ook onvriendelijk vind is bij de prenatal hier, dat ze geen lift hebben oftwel met je kinderwagen kom je niet fatsoenlijk boven.. Ja hijgend omdat je een zware kinderenwagen moest tillen hahaha
@ mendie mag ik vragen waarom je zo nodig wilt bewijzen dat je sociaal bent? Wat maakt het uit? Snap niet echt waarom jij jezelf daarin zo wilt verdedigen het is een forum mensen kennen je niet persoonlijk dus zou zeggen maak je niet druk? on topic; regels zijn regels als je niet naar het toilet mag dan mag het niet er valt niks aan te veranderen. Ik begrijp dat het frustrerend is als het op een vervelende manier gezegd word, maar ik zou de eer aan mezelf houden en gewoon rustig weglopen op zoek naar een ander toilet.
Nou idd veel prenatal winkels hebben een beneden of boven zonder lift, dacht je nu echt dat ik mijn baby boven (of beneden) laat staan om even beneden te gaan kijken ik ga een baby met bak echt niet van een trap aftillen hoor, maar zoiezo hoogzwanger kon ik ook amper meer een trap op of af.. hadden ze wel wat meer gedachte in mogen steken inderdaad!
Kleine kinderen en hoogzwangeren mogen bij mij altijd plassen.Maar de rest mag toch écht naar een openbaar toilet. Daar hebben ze het helaas zelf naar gemaakt.(tig keren scheit aangetroffen en helaas niet in de toiletpot) Als mensen daar boos om worden is dat hun eigen probleem. Mensen worden tegenwoordig om het minst of geringste al boos. 't Schijnt nl ook héél normaal te zijn om met friet enzovoort in de winkel te komen.wij verkopen kleding, heeeeeeeeerlijk al dat eten wat wij vervolgens van de grond af kunnen bikken. Of die krentjes die die kinderen op de grond laten vallen, gaat zo heerlijk in de vloerbedekking zitten. Of kauwgum, ook normaal om dat in een winkel uit te spugen. En als je dan beleefd vraagt of ze die vette hemaworst alsjeblieft buiten willen opeten krijg je een grote bek. Er wordt hier in dit topic veel geklaagd over personeel, maar klanten kunnen er ook wat van hoor..
Leuk dat de kleintjes en zwangeren bij jullie mogen Zara75! En van dat eten in winkels geef ik je helemaal gelijk! Daar krijg je anders toch vervelende vlekken van op de kleding, doe je thuis toch ook niet? Zo vind ik dames met overdreven lippenstift ook erg onverantwoord als ze truien passen en die dan vol lippenstift terughangen...
oja zeker asociaal kunnen ze zijn, mijn kinderen mogen vanuit de buggy ook de kleding niet aanraken (wie weet wat ze veroorzaken haha) en ja ik moet bekennen als mijn moeder en zusje aan het shoppen zijn en ik heb net een slushpuppy dat ik ook de winkel mee loop maar raak dan niets aan ik loop gewoon met hun mee.. Oja bah lippenstift ik houd altijd even mijn lippen naar binnen zoiezo is kleine moeite en vaak voorkom je daar al heel wat mee, niet dat ik nou veel lippenstift op heb maar lippgloss erop is gewoon zonde.. Ik was pas in een speelgoedwinkel en die kindjes waren daar gewoon bezig met half uitpakken en die moeder zei niets.. nou goed misschien als ze het toch zouden kopen maar ze kochten helemaal niets! :x