Kindonvriendelijke H&M

Discussie in 'De lounge' gestart door Ineke1983, 15 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    *zucht*

Ik wil zeker iedereen zijn eigen mening respecteren, vertelde gewoon maar even mijn ervaring.
    Maar het is nooit mijn bedoeling geweest om dit topic om te keren naar een overval topic of zo... Heel erg en naar voor degene die het meegemaakt heeft (weet niet meer wie) maar daar ging het niet echt om... ging om de manier en de menselijkheid...
    Er zijn dus duidelijk 2 meningen
    1 als een kind-zieke-zwangere hoogdringend moet, heeft ie pech en moet ie maar in z'n broek plassen
    2 als een kind-zieke-zwangere hoogdringend moet, zoek ie eerst een openbaar toilet, en als het echt niet lukt, gaan ze onder begeleiding plassen

Geen probleem mee hoor, maar dit verhaal heeft toch heel wat discussie opgeleverd en misschien denken we hier dan nog wel eens over na...

2. Seth

Seth Niet meer actief

beetje off-topic,....

maar vind het soms wel "grappig" om de ontwikkelingen in een topic te zien....

Sommige topics met een "soft karakter" lopen uit tot een felle discussie...
    en sommige waarvan je denkt.. dat wordt knokken.. .. gaat het juist soft eraan toe.....

raar eigenlijk......:)

3. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik ben het meer met dat tweede eens. :)

4. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    :D nu volg ik even niet, maar ik dus ook!

@ seth => inderdaad, soms nemen topics een rare wending... ;)

5. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

zucht
    maar daar heeft niet elk personeel tijd voor gok ik...

6. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik vind dat je als klant, wanneer je ergens niet kunt plassen, op zoek moet naar een alternatief. Ik vermoed dat deze altijd wel te vinden is in de omgeving ;) Ik zou zelf niet een houding hebben van 'je zoekt het maar uit met je kind' en dus meedenken voor een alternatief. Het ligt een beetje aan de (regels van de) winkel of ik het uiteindelijk toch zou toelaten in 'mijn' winkel te gaan.

7. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    13 pagina's over plassen , cool!

8. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Ik zou er een 3 van maken als een kind-zieke-zwangere hoogdringend moet, zoek ie eerst een openbaar toilet, en als het echt niet lukt, moet hij maar in zijn broek plassen. :D

Nee even zonder dollen ,ik zou ook willen dat je in winkels onder begeleiding zou kunnen plassen , maar helaas is dat haast niet meer mogelijk door de vele criminele activiteitend
    .

Ik pleit dus voor veeeeeeel meer openbare toiletten.

9. Seth

Seth Niet meer actief

even aangevuld... :D

10. wonderteam

Mee eens met dat meedenken. Wij krijgen de vraag van het plassen geregeld. Ik wijs ze altijd op het obenbaar toilet 2 winkels verder en leg de reden uit en mensen begrijpen dat meestal.

Nu ik trouwens nog een even terug denk. Wij hadden eens een moeder met kind in de winkel. Volgens de moeder moest het kind heeeeeel nodig. Kind zelf zei gewoon rustig ik moet plassen. Ik legde de situatie uit en wees de mevrouw op de openbare wc 2 winkels verder. Klant werd erg boos en liep weg. 2 minuten later had ze nog steeds onze winkel niet verlaten en was rustig aan het winkelen. Zo hoog was de nood in dit geval dus ook niet :$

11. wonderteam

Helemaal goed :D Schoon zou idd ook erg fijn zijn :D

12. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Ik heb het zelf een keer gehad in de lidl wij doen altijd boodschappen voor de hele maand dus we hadden al 2 karren vol en ik was zwanger van de eerste en als ik naar de wc moest dan moest ik echt meteen gaan anders bepiste ik me. Ik netjes gevraagd en de verkopster zei dat was alleen voor personeel...waarop ik antwoorde: en nu?

Ja dat weet ik ook niet zei ze. Heb er ook begrip voor als het niet mag. Maar we moesten dus naar huis . Maar mevrouw vond dat wij eerst de karren moesten uitruimen...ja doei! we zijn gewoon weg gelopen om naar de wc te gaan. Uiteindelijk heb ik de wc op het nippertje gehaald

13. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

ok ik heb niet alles gelezen.
    En je kan hoog of laag springen maar als er een duidelijke regel is(net als op mijn werk) dat er geen klanten naar de wc mogen dan mag het niet.
    het is niet fijn dat snap ik, maar 9 van de 10 winkels mag het niet, we zijn idd geen openbaar toilet, dat je je daar druk om maakt zeg.
    Onze wc zit op de zaak bij het vooraad hok en bij de kluisjes van de medewerkers.

14. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Als je niet weet waar ik me druk om maak, lees dan eerst eens even het topic ;)

15. djellybelly

je maakt je ten eerste druk om dat het jongetje niet naar de wc kon, en ten 2e hoe die mensen reageren.
    Ik heb jouw gedeelte wel gelezen anders reageer ik niet.
    je hoeft niet meteen met je ogen te rollen!
    ik weet alleen de andere kant van het verhaal en ik word er ook moe van dat er 20 mensen op een dag het komen vragen.
    en na de 10e keer reageer je niet altijd even vriendelijk.

ik geef alleen mijn mening over het fijt dat je niet mag plassen in een winkel, we hebben er de tijd niet voor om op te passen op een klant.

16. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Het was een FEIT dat er 4+1 verkoopsters achter een lege kassa stonden... Vind dat je als verkoopster vriendelijk en beleefd moet blijven... Als klant kan je niet weten de hoeveelste persoon je op een dag bent die iets vraagt!

17. djellybelly

okal staan er 10 mensenachter de kassa dat gaat jou toch niks aan, het feit dat je vriendelijk moet zijn ben ik gedeeltelijk wel met je eens, maar misschien had hij zijn dag niet heb jij toch ook wel eens last van?

18. djellybelly

en sorry hoor dat ik het FEIT fout heb geschreven heb je wel eens met mensen die dyslectie hebben.

19. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Nou ook al heb je als verkoopster je dag weleens niet dan nog kan je vriendelijk zijn , jij bent namelijk het visitekaartje van de zaak en dan vind ik het niet meer dan normaal om beleefd en vriendelijk te zijn ook al heb je je dag niet ... het is ronduit onbeschoft en onbeleefd om dan maar zo te reageren ..

20. djellybelly

daar ben ik het ook mee eens dat je vriendelijk moet zijn maar goed soms heb je wel eens van die dagen en dat is ook het laatste wat ik er over ga zeggen.
    Ik werk zelf in een winkel die tot het vriendelijkste hoord in nederland, dus ik begrijp het wel maar goed ik ben er zo klaar mee.
    Het is mijn mening en jullie hebben jullie mening.

Deel Deze Pagina