Clearblue blijft 2-3 weken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ploon, 31 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    De titel zegt het misschien al.
    20 juli heb ik positief getest en op 23 juli een CB test gedaan. Deze gaf direct 2-3 weken aan.
    Toen op 27 juli weer en weer 2-3 weken. Niet vreemd, maar had er nog eentje liggen. Twijfelde wel of ik deze zou gaan gebruiken, maar kon het vanochtend niet laten en weer 2-3 weken. Dit is toch raar. Er had toch al 3+ moeten staan?
    Op vrijdag 5 juli was mijn eisprong (4 juli Pregnyl gezet).
    Jeetje wat maakt me dit onzeker. Over 9 dagen pas de echo. Wat duurt dat nog lang.
    Herkent iemand dit?

En nog een vraagje:
    Als het niet goed is, hoe snel verlaagt de hcg weer?

Nadeel ook is dat ik nagenoeg geen zwangerschapskwaaltjes heb. Geen zere borsten, niet misselijk, niet extreem moe of zo.

Graag hoor ik jullie ervaringen.
    Dank jullie wel.

2. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    #2 smiley3, 31 jul 2013
    Laatst bewerkt: 31 jul 2013
    hij zou 3+ moeten staan als je uitgaat van eisprong maar het is een indicatie .... en je kan een late innestelling hebben gehad.
    De 1 maakt meer HCG aan als een ander dus er is niks aan de hand!!
    Feit dat hij op 2-3 blijft is goed hoor

Duim voor je dat je mooie echo heb over 9 dgn!

3. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Ja kan altij wat later innestelen en het is Maar een indicatie de ene maakt meer hormonen aan dan de ander..dus geen zorgen maken hoir

4. Shafra

Shafra Actief lid

23 mrt 2010
    328
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi ploon,

Maak je niet teveel zorgen. Iedereen maakt op eigen manier hcg aan. Een heel veel en andere maakt t langzaam aan. Bij mij ging het ook langzaam en zie banner ;) je moet je alleen zorgen gaan maken als je hevige krampen krijgt met bloedverlies. Helaas weet ik dat t geen goed en fijn gevoel is.

Hoe moeilijk het ook is, probeer stiekem toch beetje te genieten! En wees blij dat je weinig/geen kwaaltjes hebt! Want misselijk zijn en overgeven is geen pretje!! Haha...(ook al geeft t een goed gevoel omdat je wat merkt)

Het is een lange periode, maar ga leuke dingen doen en niet teveel grutten op internet!

Geniet ervan!!

5. sanneke02

sanneke02 Lid

14 mei 2013
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn clearblue zei 3+, terwijl het achteraf, volgens de gyn nog geen vijf weken was..... stoppen met testen meid, je maakt jezelf er alleen maar gek mee!

6. Melief

Melief Niet meer actief

Ik had dit ook, zwaar in de stress maar er ligt hier nu toch een heerlijk meisje naast me hoor!

Deel Deze Pagina