Buggies voor kleine mensen

Discussie in 'Verzorging' gestart door Tara26, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    Ik heb nu een quinny zapp extra maar ben op zoek naar een extra buggy.

De quinny zapp is qua duwhoogte wel goed, ik houd hem wat lager vast zeg maar ;):p

Nu heb ik een buggy gezien met een horizontale duwstang (zie foto) en vraag me af of deze niet te hoog is voor me. Duwhoogte is 104 cm en heb werkelijk geen idee hoe hun dat meten want als ik de meetlat erbij pak vind ik 104 cm erg hoog :$:) terwijl de webshop mailt dat het goed te doen is ;)

Ik ben 1.56m en met de quinny zapp kan ik gewoon wat lager vasthouden maar met een normale duwstang is dat niet mogelijk...

Zijn er nog meer kleinere mensen met dit probleem en welke buggy (duwhoogte) hebben jullie?

2. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik heb de nuna pepp. Deze heeft een verstelbare duwstang. Op zijn kleinst is hij toch wel erg laag vind ik.

3. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.979
    136
    63
    Ik moest ook meteen denken aan de Nuna Pepp.

4. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

ik heb een prenatal buggy en die houdt voor mij (1.57 m) prima vast, maar ik moet zeggen dat ik nog geen enkele wagen heb gehad waar ik niet lekker mee kon rijden.

5. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    EspaƱa
    Ik ben iets groter, 1,60 en heb de maclaren quest sport, prima duwhoogte voor mij. Maar misschien kun je gewoon eens in een winkel proberen wat je prettig vind?

6. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik had een kinderwagen met zo'n soort stang en die kon je gewoon stellen nog (de beugel kon aan de handvat zeg maar nog naar beneden en omhoog gezet worden) en die stang vond ik erg fijn.
    We hebben ook een mc laren quest van 2 jaar oud en die heeft ook een goede duw hoogte zeg maar.
    Ik ben zelf trouwens 1.55 en mijn man is 1.82 en we kunnen beide goed met de buggy overweg

7. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    Bedankt voor de reacties meiden :D
    Kan ik wat specifieker op zoek, ik zal eens kijken naar de buggy's die genoemd zijn.

Zo'n verstelbare stang is idd ideaal, maar ken geen buggy met zo'n duwstang volgens mij :(

8. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven

Deel Deze Pagina