Kindvriend. locaties gevraagd Canarische eil. kindje 14 mnd

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Pooh69, 22 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Hoi allemaal,

Zoals de titel al zegt wil ik voor de meivakantie eind april een zonvakantie van 8-10 dagen boeken.

Als eerste wilde ik gaan naar Tamariscos op Menorca waar hier een heel topic over is. Maar ik hoorde dat je dan niet zeker bent van lekker weer.

Is dit op de canarische eilanden wel zo? En welk eiland is dan het lekkerste met een kleintje van 14 maanden?

Hebben jullie namen van locaties/appartementen voor mij?

Alvast super bedankt!

Liefs Pooh

2. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Hoi Pooh,

Wij zijn een aantal jaar geleden (zonder kindje ;)) naar Lanzarote geweest. Dit was in juni en we hebben perfect weer gehad. Niet een megadruk eiland. Zou er met Mats ook nog wel een keertje naartoe willen. De accommodatie waar we zaten heet Sol Lanzarote.

3. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Wij zijn nu net 3 weken terug van Gran Canaria. EN dat is ons prima bevallen daar. We zaten dicht bij het strand en hadden een zwembad bij ons appartement.

4. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Pooh...wij zijn nu aan het kijken voor park Cristobal op Gran Canaria. In playa del Ingles. Staat goed aangeschreven, kindvriendelijk moet je maar even googlen.
    Voor ons wordt het of deze of een park op Fuerteventura. Riu oliva village in playa de corralejo.(onder zoover kijken bij clubhotel Riu Oliva Beach resort....is van hetzelfde) Staat ook goed aangeschreven, kindvriendelijk en het reisburo heeft een pakketaanbieding all inn voor deze reis. (scheelt al meer dan 200 euro als je hem nu zo zou moeten boeken).

Wij gaan ons er nog even in verdiepen en gaan vrijdag a.s. de knoop doorhakken.

Succes met een vakantie uitzoeken.

Kwebbel

5. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Kwebbeltje ik zal straks eens googlen! Maar ik denbk dat het bij ons ook playa del ingles wordt, want fuerteventura is mijn mannetje wel eens geweest en staat heel veel wind (surferseiland) Ze werden gewoon gezandstraald op het strand ;)

Wanneer gaan jullie? Want de meeste vakanties zijn nu nog niet te boeken toch?

6. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    @Pooh...wij gaan in de meivakantie. Onze oudste zit op de kleuterschool dus we zijn vakantiegebonden ;) Wellicht vertrekken we woensdag de 22e omdat dit ook weer in kosten scheelt, maar dit in overleg met school. We willen graag 11 dagen weg.
    De harde en vele wind is mij ook bekend. Staat op de lijst bij minpunten :D

Als een vakantie nog officieel niet te boeken is kan je wel meestal vrijblijvend een week een optie nemen.(althans bij ons in duitsland wel) Als het goed is zijn alle prijzen vanaf zaterdag 1 november bekend en anders maandag de derde.

Pff...blijf het lastig vinden om een keus te maken :)

Kwebbel

7. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Toevallig! Wij kunnen vanaf 28 april vertrekken. Ik moet maandags nog lesgeven. Hier is het officieel pas op woensdag 29 april.meivakantie.
    Dus we zitten er tegelijk met jullie!
    Ons reisbureau had het er al over dat ze bij een duitse maatschappij nu al konden boeken ;)
    Jullie ook succes met zoeken! ;)

ps hoe kom ik er achter wat de meest kindvriendelijke accomodaties zijn?

8. mama1

mama1 Actief lid

18 aug 2008
    189
    0
    0
    Appartementen/Bungalows Barbacan in playa del Ingles zijn ook geweldig. En als je een goed all inclusive hotel zoekt; Eugenia Victoria; ruime kamers met een apart slaapgedeelte. (Heb een tijdje op Gran Canaria gewerkt, dus kan er wel het een en ander over vertellen ;) )

9. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ooooooooooh dat is handig! Als ik een appartement/aparthotel aan het strand wil en die dus heel kindvriendelijk is waar kan ik dan het beste naar toe gaan?

10. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    @mama1.....Barbacan ziet er ook erg mooi uit. Staat ook goed aangeschreven. Je maakt het ons wel moeilijker :)
    Vanaaf even aan mijn man laten zien. bedankt voor de tip.

Kwebbel

11. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Hebben jullie al een keuze gemaakt?

Wij hebben geboekt en heel veel geld bespaart door een appartement op Parque Romantico (had ik in de boeken en zoover al gezien). Ik heb het appartement los geboekt bij www.booking.com en de vlucht in belgie via www.jetairfly.com. Die bieden een directe verbinding van brussel naar grancanaria met transfer voor 700. Het appartement voor 10 dagen was 585, dus in totaal ben ik 1285 kwijt ipv 1800 euro in de boeken en bij de reisbureaus.

Succes met beslissen!

Ik heb er al zo'n zin in! :D

12. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Daar zijn wij ook eens geweest. idd prima hotel en kamers.
    hadden voor dit hotel gekozen omdat de grote kids ook mee gingen en hier vanalles te doen was voor ze. En dat t all in is, kunnen ze de hele dag drinken en ijs eten zoveel ze willen :D wel net zo makkelijk met pubers.

Maar nu ons kleine meisje er is gaan we denk ik voor een app/bung.

13. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Pooh....dat ziet er allemaal mooi uit. En geen geld.

Wij zijn iets duurder uit, maar hebben natuurlijk ook twee kids die wat kosten (tijn gelukkig nog niet ;) ), hebben geboekt op Hp-basis en wij wilden echt twee aparte slaapkamers. Dus ook nog onze wensen :)
    Maar op 25 april gaan we voor 10 dagen naar Parque Cristobal 8) 8)

Dus wie weet zien we elkaar daar nog in real life!

En ik geloof dat we smiddags tegen 14.00 vertrekken vanaf dusseldorf dus ook dat is geweldig.

Heb er ook al zin in

14. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ohh tuurlijk de kindjes tellen al mee. Tot 2 jaar niet geloof ik he...

Maar mooi park hoor waar jullie naar toe gaan!

Ik heb er ook super zin in! :D

Ik ben dan wel 29 wekeen zwanger en hoop dat dat goed gaat1 ;)

15. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Gefelicteerd meid. Leuk hoor en ben je met de tijd voor mij makkelijk herkenbaar ;)

Tot twee jaar betaal je inderdaad niets tot weinig voor kinderen.

Alvast veel voorpret toegewenst.

Kwebbel

16. Dushi

Dushi Niet meer actief

Wij zijn net terug uit Gran Canaria en zijn in het hotel Eugenie Victoria *** geweest. All inclusive.

We hadden een babybedje op de kamer en er staat overal kinderstoeltjes.
    Het kinderbadje was helaas 50 cm in het ondiepste gedeelt en ik vond het erg koud. Vera was net even te jong (14 maanden) om van het water te genieten.
    Het was er 20 graden en het regent daar ongeveer vier dagen per jaar.
    De laatste dagen was het onbewolkt en dus enorm lekker.

Er is veel animatie en niet rustig tot half 12 elke avond. Als je je schuifdeur naar het balkon voor wat afkoeling open wilt houden moet je kleintje hier wel doorheen kunnen slapen ;) Vera was hier gelukkig makkelijk in.

Playa del Ingles is genoemd in dit forum. Dit staat heel goed aangeschreven voor o.a. homo stelletjes. Hier hebben we vanmorgen juist naar zitten googlen. :) Het viel ons op dat alle soorten en smaken goed vertegenwoordigd waren ;)

Gezellig eiland.

17. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Nog 4,5 maand! Ik heb er zooooooooooooooooo'n zin in! :D

18. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Nog 3 maanden....

Begin nu heel langzaam er naar uit te kijken. Zonnebrillen, bikini's 8) 8)

Whaaaaa, nog maar 3 maanden wachten

19. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    http://www.solmelia.com/solNew/hoteles/ ... Hotel=3818
    Wij zaten in hotel Sol sun beach op Tenerife een paar jaar geleden, beviel heel goed, je loopt trouwens gewoon zo door naar zo'n megatoeristenplaats, Playa de las Americas ofzo (sorry, is alweer een paar jaartjes geleden, weet het niet meer). Waren ook veel met kinderen en daarvoor was er genoeg te doen.
    We waren er in juni en hebben ook wel een paar behoorlijk bewolkte dagen gehad. Vorig jaar zijn we naar Menorca gegaan in juni en hebben daar perfect weer gehad. De week ervoor bleek het knudde te zijn, maar goed, garantie voor lekker weer heb je op beide eilandformaties niet, het is vaker goed dan slecht weer.

20. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ik heb er ook super veel zin in! :D

Deel Deze Pagina