Hey een bekend topic voorbij komen Pooh...ook al een beetje aan het aftellen? Ik ben langzaam aan spullen aan het verzamelen. Heb er zo'n zin in. Kwebbel
hoi, ik zie dat er veel mensen naar canarische eilanden gaan,. wij gaan zelf ook maar wel pas in juni dus ik moet even wachten. wij gaan naar maspalomas, naar een bungalow park. volgens mij cordial green golf. maar ik weet niet zeker of dat de naam was het was wel van het cordial keten. ik ben benieuwd ik ben zelf toen ik jonger was een aantal keer geweest in playa del ingles alleen wilde ik nu wat rustiger zitten ivm de kinderen. dus vandaar deze keus
Hey Lanzarote of fuerteventura zou ik niet nemen, heel veel wind, Gran Canaria of Tenerifé is beter. Wij gaan 22 juni een weekje naar Tenerifé in het hotel H 10 Las Palmeras. Wij kijken er ook enorm naar uit. Ons dochertje gaat dan pas 1 jaar geworden zijn. Groetjes
Wij zijn vorig jaar in eugenia vicotria geweest! Is idd een aanrader daar! Super vriendelijk personeel, mooie kamers, lekker eten....