Kindvriendelijk all in resort Turkije!

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door aardbei1707, 14 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.245
    681
    113
    Wie oh wie kan ons helpen?

We willen in sept graag naar Turkije, onze dochter is dan 2 jaar.
    We willen het liefst zo'n groot resort, maar wat we ook belangrijk vinden is dat het vlakbij het strand is en vlakbij een centrum. Dus dat we niet alleen afhankelijk zijn van het resort. We willen daar het liefst lopend naar toe kunnen.

Welke plaats is leuk? Ik heb zelf zitten denken aan side en zit nu te kijken bij lara. Maar heb het idee dat die resort afgelegen liggen.

Tips zijn welkom!

2. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ligt ook eraan wat je budget is?
    Lara is echt ideaal wat betreft grote all in resorts en stranden. Verder is er wel een grote straat met shoppingmals maar ikzelf houd daar niet zo van. Ik ga liever het centrum in. De meeste hotels hebben gratis shuttle busjes naar Antalya. Is echt leuk daar! en nog geen 15 minuten rijden. Is echt te doen.

Wij zijn vorig jaar naar Delphin Imperial geweest in Lara. Ohh wat wil ik daar zooo graag weer naar toe. Van alle hotels waar ik in Turkije ben geweest was dat echt de leukste en luxeste (of hoe je dat ook schrijft :p) ervaring ooit :D

3. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Club golden beach in Side is een geweldig resort

4. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.245
    681
    113
    Nee budget is niet echt een probleem! Delphin Imperial heb ik gezien en zag er inderdaad mooi uit, alleen ik heb het idee dat afgelegen is, of kan je zo naar het centrum toe lopen?

Hoe zit het precies met die busjes? gaan die vaak? en echt gratis?

5. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.245
    681
    113
    Oke zal eens kijken! hoe is side? is dat een leuk centrum met winkeltjes etc? en ligt dit hotel in het centrum?

6. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ok dan raad ik echt Delphin Imperial aan :D
    Bij dat hotel vertrekt ieder uur gratis een busje naar Antalya en terug. Verder als je bij het hotel naar buiten gaat zie je links al winkels liggen. Er is daar een grote shoppingmall.

7. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.245
    681
    113
    Oh super!!! Dank je wel! Gaan we deze eens even goed bekijken:)

8. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik zal je eerlijk zeggen dat ik alleen de laatste avond van het resort ben geweest, er is daar zoveel te doen. Maar er zit wel een winkelcentrum lopen op een aantal minuten lopen. Is een pleintje met winkeltjes. Het echte centrum van Side lag wel wat verder en kan je komen met een busje. Paar jaar terug ben ik ook in Side geweest en toen wel naar het centrum geweest, was erg leuk daar. Het hotel ligt aan het strand, en op het park zelf is heel veel te doen. Kamers zijn heel netjes, zijn opgebouwd in bungalow stijl, dus weinig hoog bouw en dat vinden wij zelf heel prettig.

9. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Side mare beach resort hebben wij geboekt. Krijgt ook een dikke 8.9 op zoover. Gaan ook met een zoontje van dan 2.5.

10. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    wij hebben vorig jaar ook delphin imperial gedaan in lara ! in 1 woord SUPER !!!!!
    wij hebben dan nog wel geen kinderen mar is echt wel een kindvriendelijk hotel hoor ! en als je het hotel buitengaat heb je links en recht vele winkeltjes en een winkelcentrum.
    verder is antalya inderdaad echt niet ver rijden en zeker ook wel eens de moeite.
    de service en gastvrijheid in dit hotel is echt waanzinnig! nog nooit eerder meegemaakt.
    zijn al een veel andere hotels ook geweest waarvan royal dragon in side, dis is ook wel goed en ligt ook op wandelafstand van een winkelcentrum . side zelf was nog wel een stukje met de bus maar aan de winkeltjes vlakbij het hotel had je meer dan genoeg :) . is ook wel zeker een aanrader al kan die niet tippen aan de delphin imperial ;)
    succes met zoeken ;)

11. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.245
    681
    113
    Oke dank jullie wel! We gaan ze allemaal goed bekijken:) royal dragon heb ik ook al bekeken, zag er ook leuk uit!

12. Mama01

Mama01 Lid

2 feb 2014
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat grappig! Wij zaten bij Grand Park Lara! Tegenover Delphin Emperial volgens mij, de wifi verbinding van dit hotel staat nog in mijn tel!! hahahaha

Bij ons zaten heeel veeeel gezinnen met kleine kinderen.
    Wij ook met onze dochter van 3 jaar.
    Hebben het super naar ons zin gehad en het eten was super! De kamers ook trouwens.

Super service en onze dochter veel gespeeld met de kids daar (veel Nederlanders) en ook onder begeleiding van Kids & Co.

Geweldige vakantie, onze dochter heeft het er nog steeds over dat ze terug wilt.

www.grandparklara.com

13. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik deel jou mening :D
    @Ts: Weet je wat zo mooi is aan Delphin Imperial? Ook al ga je als gezin je hebt daar ook echt het gevoel dat je ook voor jezelf gaat. De luxe die er is voor zowel kinderen als volwassen niet normaal daar! Ik heb werkelijk nog nooit zo'n geweldig hotel mee gemaakt.
    Als je aan het zwembad of strand ligt ze komen gewoon aan jou vragen wat je wilt drinken die ze ook komen brengen en fruit daar komen ze mee rond. Er is daar gratis roomservice dus stel je hebt om 3 uur in de nacht honger dan komen ze je gratis warm eten brengen, koelkast is altijd gevuld (ook gratis!) Er is daar een onzettend leuk speeltuintje voor de kleintjes en de kinderanimatie bij speeltuintje is ook leuk. Daar is echt alles op kleine kinderen gericht (eten/drinken/speelactiviteiten en zelfs de wc's :p) Kleine kermis en nog veel en veel meer haha.

14. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    :) ja zoals je ziet zijn we helemaal verkocht aan delphin imperial :D
    ik kan ook niets anders zeggen dan dat het het beste hotel is dat ik ooit al gehad heb :) .
    om over het eten nog maar te zwijgen :D , dat was ook ZEER lekker .
    en inderdaad aan het zwembad , de meisjes komen er gewoon de ganse dag op rollerscates je drankjes brengen (zijn ook super lieve meisjes) de mannen rond het zwembad leggen altijd mooi je handdoekje klaar zetten je parasolletje open vegen je tablet/zonnebril schoon , het is echt niet normaal hoe daar voor je gezorgd wordt. ze blazen zelfs je luchtmatras op.
    oo en nog een niet onbelangrijk puntje, je hoeft niet VOOR half 9 je handdoekje te leggen want dan word die meteen weggehaald. dus als je om half negen aan het zwembad komt heb je nog plek genoeg . vond ik ook heel relax hoor :)
    in royal dragon moest je dus wel op tijd opstaan anders waren de mooiste plekjes al bezet :). maar om nog even iets van royal dragon te zeggen , dat was ook een super hotel hoor :) maar de service was net wat minder alsook de avondshows in het theater die waren soms ondermaats daar. het eten daarentegen was ook heel goed . daar niets op aan te merken.

ben benieuwd waar jullie reisje heen gaat gaan :)

mijn vriend is ook al eens in Limak Lara geweest is ook heel goed vooral qua zwemplezier , is echt zwembad van aan het hotel tot aan het strand , we zijn er vorig jaar ook eens binnengewandelt en dat zwembad is inderdaad wel gigantisch :D.

als wij ooit kindjes hebben gaan we zowizo terug naar delphin imperial dat staat vast :D.

15. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.245
    681
    113
    Dank jullie wel! we zijn nog goed aan het rond kijken! Delphin Imperial ziet er echt super mooi uit! maar ook wel echt aan de dure kant!

16. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Wij willen de eerste week van mei een weekje naar Turkije, maar ik schrik toch wel van de prijzen. Met z'n 3-en zijn we al gauw 2000 euro kwijt.
    Dus ook wij zijn nog goed aan het neuzen!

17. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.245
    681
    113
    Ja klopt wij willen dan in september gaan maar ik schrok ook wel had het veeel goedkoper verwacht!

18. Mamvk

Mamvk Fanatiek lid

29 sep 2013
    1.043
    0
    0
    Delphin Imperial is geweldig! Echt super!
    In Lara is Royal Wings en Delphin Palace overigens ook heel goed!

Het meest luxe wat ik ooit meegemaakt heb in turkije is trouwens Maxx Royal! Maar dat is oo kwel de duurste... In 1 woord GEWELDIG!

19. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    wij hebben geboekt! We gaan naar Otium eco club in Side. Heerlijk!

20. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Titanic resort in lara. In een woord GEWELDIG!

Deel Deze Pagina