Weinig geld en toch op vakantie naar de zon

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by mysteriousgirl1, Feb 11, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

Sep 23, 2013
    1,303
    0
    0
    Amsterdam
    He dames

Ik kwam net via via op deze site terecht..

Sidev Property Management: Home

en facebook:
    https://www.facebook.com/SIDEV.Property.Management

Dit nederlandse bedrijf verhuurd huizen/apartementen van particulieren aan toeristen in Side (Turkije) Zo heb je voor 500 euro per week in het hoogseizoen een 8 persoonshuisje :$
    Je moet dan alleen nog tickets regelen (transfer kan je via sidev regelen)

Ik dacht ik deel het even :) Ik ben zelf 3x in Side geweest en het is een hele leuke kleine badplaats met uitvalsmogelijkeheden naar alanya en antalya.

:)

Groetjes MG

2. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Op mij komt dit niet betrouwbaar over. Maar overtuig mij van het tegendeel!
    Nergens aangesloten en niks over dit bedrijf op internet te vinden. Geen slechte recensies, maar ook geen goede. Lijkt wel of deze zomaar is opgepopt en zal mij niks verbazen als ze zo weer weg zij (inclusief geld).

Maar misschien een goede tip voor degene die het wel vertrouwen!

3. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Op zich denk ik, dat als je echt goedkoop wilt, dat je beter all inclusive kunt gaan. Want je bent toch zo'n 200 euro per ticket kwijt in bijv juli. En dan moet je nog eten en drinken kopen.

4. Bloem1989

Bloem1989 Niet meer actief

Ja moeilijk... Wil je perse naar Turkije? Wat vind je bijv van Tenerife? Wij hebben dit jaar het appartement en de vliegtickets apart geboekt. Het appartement hebben we geboekt bij Booking.com en wij vliegen vanuit Belgie.

Vliegtickets waren €250 pp incl eten heen&terug en het appartement was voor 12dg €600 dus voor €550 pp zitten wij 12 dg op Tenerife terwijl via een reisbureau anders €800 pp kwijt waren minimaal. En het kan zelfs nog goedkoper maar wij wilde perse dit appartement (direct aan zee) MAAR mijn vriend heeft dit vaker gedaan en wij weten waar we terecht komen aangezien ik al 6 jaar op Tenerife komt. Het is echt wel de moeite om het even uit te zoeken + Tenerife is een voorbeeld je heb ook spanje en Italië bv. Succes :)

5. Bloem1989

Bloem1989 Niet meer actief

Share This Page