Heb je nog kaartjes of kortingsbonnen? Deze zijn niet onbeperkt meer geldig. Tm 30/4 te gebruiken ivm overname door faillisement Check website voor meer info
Ik heb er nog 2 voor wissel. Helaas is deze wel failliet. Ik mag ze bij de overige 2 wel inleveren Maar is me te ver. Als iemand belangstelling heeft doe me een pb.
Ik lees wel dit op de site. Dat is wel positief. Alleen of dit dan ook voor 30-4 moet is onduidelijk. IK WIL MET MIJN KORTINGSBONNEN OF GEKOCHTE TICKETS NAAR EEN ANDER PARK VAN LIBÉMA De bezoekers van de oud-Zodiac parken willen wij ook de gelegenheid geven om kennis te maken met de andere Libéma parken. Daarom hebben we besloten om de kortingsbonnen/entreetickets van de 3 oud-Zodiac Zoos ook te accepteren bij een aantal andere Libéma parken. Tegen inlevering van de toegangskaart van een oud-Zodiac Zoo park (ZooParc Overloon, AquaZoo Friesland en de Wissel) en bijbetaling van 10 p.p. ontvangt u toegang tot één van de volgende Libéma parken: Safaripark Beekse Bergen Klimrijk (telefonisch reserveren verplicht) Dierenrijk Aviodrome
Is Aquazoo in Leeuwarden leuk? We hebben nog 2 kaarten van de Wissel in Epe, maar die kunnen we daar dus niet meer in leveren...