Appartement Tenerife met 2 slaapkamers

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Nataly1972, 4 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.461
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    We zijn altijd gewend om in Europa in de zomer naar een landal park te gaan. Nu willen we waarschijnlijk volgend jaar zomer vliegen met de kinderen naar Tenerife. Ik was al een beetje aan het rondneuzen maar bij veel sites kun je het aantal slaapkamers niet selecteren.

Weten jullie sites of aanbieders waar dit wel kan? Wat wij zoeken is een appartement:
    - in het zuiden van Tenerife
    - op loopafstand van het strand
    - met een mooi groot zwembad
    - met 2 slaapkamers
    Het hoeft niet super de luxe te zijn en ook niet all-inclusive. We gaan een auto huren om het eiland te verkennen. Budget ligt rond de €3000 en we hebben vakantie van 4 t/m 26 juli 2020. We wonen in het Oosten van het land dus vliegen vanaf Düsseldorf of Schiphol heeft onze voorkeur.

Wie helpt mij?

2. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.490
    225
    63
    Parque Santiago 3 kan je wel slaapkamers kiezen toch.. ligt bijna aan het strand en in het centrum.. maar geen idee wat het kost dan. Playa de las Americas is wel echt een mooie plaats!

3. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.115
    12.094
    113
    Op www.prijsvrij.nl kan je aantal kamers opvoeren.

Volgens mij voldoet Isabel family aan je eisen, al weet ik niet de kosten.

4. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.461
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Ik had zelf ook nog wat gezien via sunweb, appartementen Cristian Sur en Tenerife Sur, zou dat wat zijn

5. nijn37

nijn37 Fanatiek lid

13 aug 2006
    2.724
    2.404
    113
    Bij Isabel Family zou het inderdaad kunnen in de villa's. Maar mijn ervaring is dat deze erg prijzig zijn. TO geeft wel een budget, maar geeft niet aan hoe lang ze wil gaan (alleen in welke periode). Wij gaan al een aantal jaren naar Isabel Family in de voorjaarsvakantie en mijn schoonouders zijn ook een paar keer meegeweest. De laatste keer heb ik nog gekeken of we niet beter een villa met 2 slaapkamers kon boeken (waar je dan met 6 in mag, 2 op slaapbank in woonkamer). Maar het was echt behoorlijk wat goedkoper om 2 bungalows met 1 slaapkamer te boeken. In de bungalows mag je met z'n vieren (wel max. 3 volwassenen geloof ik). Als je met meer bent, dan zou je dus sowieso alleen in een villa met twee slaapkamers mogen. Ik weet het zo niet zeker, maar vrees dat het budget niet genoeg is als TO echt 2 slaapkamers wil en dus aan een villa vast zou zitten, zelfs niet als ze maar een week zou gaan.

Het hotel, wat dus eigenlijk bestaat uit appartementen en huisjes met hotelservice, kan ik overigens zeker aanraden. Wij gaan niet voor niets steeds terug ;)
    Heeft 2 zwembaden plus peuterbadje met een speeltoestel erin, ongeveer 10 minuten van het strand. Alles kan qua verzorging, van alleen logies tot all inclusive. Het ligt in Costa Adeje, het nieuwere deel dat wij mooier vinden dan Playa de las Americas.

Deel Deze Pagina