Disney Premier access

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door MariekeRox, 11 nov 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MariekeRox

MariekeRox Fanatiek lid

6 nov 2015
    1.675
    807
    113
    Wij willen in 2025 graag met onze kinderen naar Euro Disney. Nu ben ik zo’n beetje de wachttijden aan het bekijken en zie regelmatig dat 60 min in een rij staan normaal is. Dus overweeg om de Disney Premier access aan te schaffen.
    Heeft iemand hier ervaring in? En is het de moeite waard?

2. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.070
    17.024
    113
    #2 Sado, 11 nov 2024
    Laatst bewerkt: 11 nov 2024
    Euro Disney heet het park al sinds begin jaren 90 niet meer:oops:

Ik heb zelf geen ervaring met de premier access optie maar een vriendin van mij heeft premier access ultimate aangeschaft tijdens haar laatste verblijf, afgelopen herfstvakantie, en was erg tevreden ermee.
    Erg prijzig was het wel (honderden euro’s per dag). Dus wel goed om je af te vragen wat het je waard is.

Óveral, bij elke attractie >60min wachttijd komt, in mijn ervaring, zelden voor. Slim plannen om de drukkere attracties te doen kan je flink wat tijd schelen.

3. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.083
    12.043
    113
    Als je in 1 dag de parken wilt zien dan is het de overweging waard, maar als je toch meerdere dagen gaat, dan lijkt het mij een hele dure grap. Ik heb wel het idee dat het in een mei en/ of herfstvakantie drukker is dan in de zomer. Wij waren eind juli 2023 in Disney en hebben alleen bij crush coaster echt lang moeten wachten. Verder in 3 dagen echt genoeg achtbanen meerdere keren kunnen doen en meerdere shows gezien. Ik had die pas het geld toen niet waard gevonden. Mijn kinderen (toen 3 en 8) kunnen netjes wachten, dus dat was ook geen probleem.
    Vriendin van mij was er in de meivakantie en toen waren er echt hele lange rijen tot wel 1,5 uur en die hebben wij helemaal niet gezien. Maar goed, geen garantie ;)

Sado vindt dit leuk.
  4. Forumnaam

Forumnaam Bekend lid

19 okt 2019
    894
    1.757
    93
    Ik heb er wel naar gekeken toen wij heen gingen. Maar het kostte €875 voor 1 dag voor met z’n 5. Dat vond ik echt veel te duur. Mijn kinderen hadden niet de behoefte om in iedere attractie te gaan. Ze wilde niet te lang wachten dus sloegen zelf de langste rijen over. Via de app kan je mooi kijken wat de wachttijden zijn. Waardoor we ook bij buzz lightyear maar 20 minuten hoefden te wachten. Wij hebben meestal maar 20/30 minuten hoeven wachten. Wanneer een rij dan toch langer was dan gehoopt kochten we eenmalige premier access. Bij ratatouille gingen we single rider. Dat scheelde ook een half uur wachten.

Deel Deze Pagina