All in tips aug.

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Ntje, 2 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Wij willen in aug een of twee weken op vakantie met onze dreumes van dan 22 maanden maar ik weet niet zo goed waar te beginnen met zoeken dus hoop ik dat iemand van hier wat goede tips heeft.

Een Antal dingen die we graag zouden willen zijn;

All in.
    Niet al te ver vliegen (onze dochter vliegt voor het eerst)
    Kindvriendelijk voor dochters leeftijd
    Netjes/verzorgd
    Redelijk geprijsd

Heeft er iemand tips, waar jullie zelf zijn geweest en wat goed is bevallen of misschien andere tips?

Alvast bedankt:).

2. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Ik weet niet wat je budget is, en naar welk land je het liefste gaat. Maar kan je zeggen dat het Long Beach Resort in Alanya echt super is. Alles is er goed geregeld, voor alle leeftijden.
    Wij zijn er nu al 2x geweest. we komen al jaren in Turkije voor onze vakantie, en soms wel eens 2x per jaar, maar dit hotel was voor ons echt t beste hotel in Turkije ;) Zou er dit jaar zo weer naar toe gaan.

3. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Dankjewel! Ziet er mooi uit maar ik was vergeten te melden dat het ook fijn zou zijn als we een aparte slaapkamer zouden hebben voor onze dochter en dat zag ik er helaas niet bij staan.

Iemand anders nog tips?

4. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
  5. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
  6. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
  7. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland

Eerste keer hadden we een 2 kamer appartement, kamer van de kids was apart, en stond een stapelbed in, een tv en zelfs een koelkastje.
    Onze kamer was dan woon/slaapkamer, met een groot twee persoonsbed, een aparte bank, 2 stoelen een tafel een buro, hartstikke ruim opgezet.

Tweede keer hadden een dubbel appartement, een echte familie suite met dus een extra verdieping, extra badkamer etc.

Wij gaan zeker nog eens terug.

Deel Deze Pagina