Er zijn hier vast mensen die hier al eens geweest zijn. Is dit nog echt leuk voor een kind van 7 (bijna 8) of is het al te kinderachtig? Ik ga zondag een dagje 1 op 1 met mijn zoon op pad en wil eens iets anders dan zwemmen of bios. Zelf wil hij naar Corpus maar ik schat in dat hij dat nog echt eng gaat vinden. Ik dacht wellicht is de Molenwaard iets, hij is iig dol op dieren
wij vonden het vorig jaar erg tegenvallen (met een jongen van toen 3 en 5). geitenboerderij als geertjes hoeve of in het amsterdamsebos vonden wij leuker. misschien het nieuwe naturalis? is ook binnen, met eventueel slecht weer...kan dat mogelijk beter zijn.
Wij vonden het niet echt super. Het is gewoon een veredelde kinderboerderij met soms voorstellingen. Qua leeftijd is 7/8 wel op het randje denk ik. Zeker met dit weer weet ik niet of het een succes zal zijn. Mocht je willen gaan dan is via VakantieVeilingen kaartjes kopen wel voordelig. Corpus lijkt mij ook super! Een 8 jarige is nog wat jong, maar als de interesse hier ligt vind ik het zeker kunnen. Veel plezier alvast.
Wij zijn vorig jaar met onze dochter geweest van toen net 6 jaar en dat was nog wel leuk maar voor een bijna 8 jarige zou ik het niet doen. Het spoorwegmuseum is ook leuk op die leeftijd.
Ja en het de spoorwegmuseum heeft dit weekend ook chuggington weekend dus extra activiteiten. Corpus is trouwens niet eng hoor, en als ze zelf de interesse al hebben denk juist erg boeiend.
Ik zou het niet kiezen voor jou 7 jarige zoontje. Ben vorig jaar in de herfstvakantie geweest mijn dochter was toen 6 en dir vond 't nog wel leuk maar ook omdat haar broertje van toen 3 het leuk vond.