Kindvriendelijke camping

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Yummy, 30 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Wat is nou een écht kindvriendelijke camping die zeker niet teleur zal stellen?

We hebben in het najaar een vliegvakantie geboekt, maar omdat we in juni ook nog een extra weekje vrij hebben zouden we toch wel graag nog een weekje even met de auto ergens heen willen en dan kamperen.
    We denken zelf qua afstand een beetje tot max de cote d'azur (Spanje valt af, al geweest en vinden we nu gewoon nét te ver voor een weekje) en zuid-duitsland, luxemburg of zwitserland is ook een optie.

We willen deze week graag in een stacaravan en dan graag wel met wat meer kinderen om ons heen (geen terrassencamping).
    Mooi weer zou natuurlijk erg fijn zijn, maar juni blijft natuurlijk altijd een gokje.

Hebben jullie goede ervaringen met campings?
    Kindvriendelijk is dus wel echt hét codewoord! O en een beetje betaalbaar is natuurlijk ook altijd fijn :D

2. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ik kan Fuussekaul in Luxemburg aanraden!

3. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Edge: Bedankt voor de tip! Ik heb al eens eerder positieve berichten over deze camping gehoord. Ga even googlen!

4. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Oei, ik vind de beoordelingen op internet (oa. zoover) niet echt positief. Daarnaast is natuurlijk het weer in Luxemburg absoluut niet zonzeker en eigenlijk zouden we toch wel graag een goede kans op mooi weer willen hebben.

5. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Oh ja, ik zie het. Tja, blijft altijd lastig.
    Wij hadden een vakantie geboekt naar Egypte en vonden later ook zulk soort beoordelingen over het hotel, maar eenmaal daar vonden wij weer heel wat anders.
    Maar ja, ik snap dat je dat niet wilt gokken.

Waar je ook kunt kijken is eurocamp.nl, daar kun je ook selecteren op petit paradis, speciale kinder campings. Misschien staat daar wat tussen?

6. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    Bella italia gardameer echt top

7. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Daar zijn we al geweest, maar dat vind ik qua reistijd net te ver voor een weekje.

8. tappie

tappie Lid

19 mrt 2008
    99
    0
    0
    Le Pech Charmant in Les Eysies Frankrijk (Dordogne)

Super!

9. senta

senta Niet meer actief

Ik heb van mijn schoonzus goede berichten gehoord over een camping bij cap dácde is goed aan te rijden hebben alleen stacaravans veel te doen voor de kids en net wat luxer, als je interesse hebt wil ik wel eens vragen hoe het heet

Deel Deze Pagina