Wij gaan binnenkort op vakantie in Drenthe. Kan iemand een leuke binnenspeeltuin tippen? Eén die schoon is en ook voor de volwassenen gezellig om te zitten.
We hebben de vakantie al geboekt, dus het gaat niet om een vakantiepark maar om een 'losse' binnenspeeltuin zeg maar.
Je kan er ook naartoe als je niet op het park verblijft. Maar anders Speelstad Oranje het Indoor Speelparadijs & Pretpark van Nederland in Drenthe | Speelstad Oranje
Hier zijn we wel eens geweest toen we in de buurt op vakantie waren. Heel leuk en zowel een binnen en buitenspeeltuin. Ook zit er een kinderboerderij bij. Welkom bij speelparadijs Cowboy en Indianen speelreservaat in Coevorden
Ballorig? Sprookjeshof (Zuidlaren) heeft een gedeelte dat binnen in .. Dolfijn (Ermerstrand) hoort bij een park, maar je kunt voor een klein bedrag (3/4 euro) toegang krijgen. Speelparadijs Assen
Zippa Zebra Is in Hoogeveen. Zijn wij laatst geweest. Erg leuk en zeker een aanrader. Is schoon (beter dan Ballorig in Assen in elk geval) en heeft veel zitgelegenheid welke ook ruim is zonder dat je direct rug aan rug zit met andere mensen.
Oké, bedankt voor de tips zo ver! Ik ga ze allemaal eens Googlen. Zuid-Laren zijn we al eens geweest, erg leuk inderdaad. Maar meer buiten dan binnen en ik ben nu echt even op zoek naar slecht-weer-opties die voor volwassenen en kinderen leuk zijn. Zippa Zebra was ik bij een eerder rondje Google al tegen gekomen en sprak me wel aan. Fijn om al een reactie te hebben dat het daar schoon is. Dat vind ik, in ieder geval in onze eigen regio, altijd zo'n nadeel van die binnenspeeltuin. Ze kunnen zo verschrikkelijk tegenvallen. Daarom lees ik graag wat ervaringen.