Welke plaats in turkije?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mamavyas, 19 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Hallo,

We willen graag in mei 2009 inchalla-als god het wil naar Turkije. Welke plaats advisern jullie en evt hotel?

Wat we belangerijk vinden is
    - all inclusief
    - strand en zwembad
    - niet te toeristisch, we willen echt turkijke zien
    - kindvriendelijk !

Hoop dat ik advies en tips van jullie kan krijgen om uiteindelijk een keuze te maken.

Alvast bedankt ;)

2. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Wij zijn jaren geleden naar Gumbet (resort rexene)geweest, maar Kusadasi vond ik ook erg mooi.

Het nadeel met all-inclusive is wel dat de kwaliteit van eten niet al te best is in turkije. Je moet echt minimaal een 4 sterren hotel hebben wil het redelijk tot goed zijn.

Ik zou gewoon wat folders halen en dan op vakantiereswijzer kijken hoe anderen de hotels beoordeelden.

3. Lala87

Lala87 Bekend lid

16 jul 2008
    628
    0
    0
    Wij zijn dit jaar naar Side geweest. Melas Holiday Village, een echte aanrader! Aan de zee, kindvriendelijk.. alleen wel toeristisch!

4. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Ben twee keer in Marmaris geweest en een keer in Side all-in. Beide erg toeristisch.

5. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ben al 4 kee rin turkije geweest ;) en alle 4 een super hotel :)

als je een rustig hotel wilt met zwembad zonder glijban of iets raad ik hotel club jali prestie in gmuldur aan

een mooi hotel vinden wij mett glijbanen super eten alles perfect 1 nadeel russen maar hebben wij geen last van gehad raad ik grand hotel artside aan ligt bij side en is erg mooi,mooi strand alles perfect.

Ook hotel club paradiso erg mooi n alanya 1 nadeel lang in de bus zitten! en hotel orient palace hebben wij gezeten mar paradis is hetzelfde en net wat beter..

als j van mooie tuinen houd en echt lekker rust wil raad ik aan zijn wij dit jaar geweest dan hotel majesty club tuana!
    ook echt super

en alle dingen die ik nu onoem zijn echt perfect zeker weten en BETAALBAAR ;) althans ligt eraan waar je boekt want kan vaak 1000 euro schelen.

Als je eventueel nog meer inforamtie of fotos of iets wilt alsje ergens heen wil hoor ik het wel :)

6. 2009mama

2009mama Niet meer actief

ik ben nu 11 keer in turkije geweest
    en dit hotel is het beste en leukste hotel waar ik in gezeten heb
    golden beach club side, echt super hotel ! eten meer dan goed !
    super gevarieerd,
    het hotel is all-inn je kunt er sochtends eten van half 8 tot half 11
    smiddags van half 1 tot 3 uur en van en savonds 7 uur tot half 10
    om 12 uur is er altijd nog mid night soep
    en het is er echt super kind vriendelijk, een mooi groot glijbanen park,(gratis toegang drankjes niet gratis maar die is 100 meter lopen en je bent weer all-inn je eigen hotel)
    en elke avond is er wat te doen, van musicals tot verkiezingen,en van comedy shows tot playback show... ik ben zelf het typ van alleeeeeen maar winkelen in turkije... in dit hotel ben ik het park niet eens afgeweest ! het was er zo geweldig ! een echte aanrader

ook werd hierboven mijn verhaal een stukje geschreven over club yali prestige in gumuldur..
    dit vind ik "GEEN" goed hotel... dit is het slechtste hotel waar we ooit in hebben gezeten, er word niet goed schoongemaakt op de kamer,
    het eten is elke avond het zelfde,en soms hergebruiken ze het voor de volgende dag :confused:
    als je in de middle of nowwhere wilt zitten is dit wel een goeie plek,
    je kunt nergens komen door te lopen ( behalve de disco die ernaast zit)
    het dichtsbijzijnde de kusadaise en dat heeft ons 50 euro gekost om daar te komen :eek: :eek: de omgeving ziet er echt niet mooi uit,het lijkt enorm bedorven ( dit is overigens al wel 3 jaar geleden)

ondanks de negatieve dingen van het hotel en de omgeving hebben we er uiteraard een mooie vakantie van gemaakt... maar hier gaan we zeker niet naar terug...

7. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Dames bedankt voor de tips.

is er in golden beach club in side ook een winkelcentrum waar je ook lekker kan shoppen? Heb je fotos van uitzicht of zee?

8. 2009mama

2009mama Niet meer actief

ik zit momenteel op de laptop,
    alle foto's staan gedownload op de computer boven,
    enig idee hoe ik ze hier neer kan zetten...?
    heb al wel een beetje gekeken maar het lukt me niet,
    (niet in het album zetten maar gewoon echt hier in de tekst)

je kunt ook op google kijken bij afbeeldingen,staan ook een paar mooie afbeeldingen op,
    ik zal morgen nog even kijken of ik foto's erop kan krijgen

[/img][/url]

9. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Ik ben een keer in Marmaris geweest (hotel Green Club Nature) en in juni zijn we naar Antalya geweest. Antalya was slecht! Slecht eten, slechte ligging, onvriendelijk personeel,....
    Marmaris vond ik super! Was een 4-sterrenhotel. Erg vriendelijk personeel, verzorgde kamers en maaltijden, leuke animatie, leuke ligging. Lag wat afgelegen zodat het niet te druk was maar toch dicht genoeg bij alles om er naartoe te kunnen wandelen. Vond ik een echte aanrader!

10. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Weet je de naam van het hotel nog in Marmaris.

11. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

12. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik ga over 4 weken naar Gumbet, hotel WOW bodrum. Is 5 sterren maar ik vond het niet zo ontzettend duur in vergelijking met Mexico, Jamaica enz.

13. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Thanx dames voor de tips! ik zal morgen even de sites en hotels bekijken. Hotels kan ik wel uit kiezen het gaat meer om de plaats.

14. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    als het echt alleen om de plats gaat zal ik voor marmaris of side gaan!

15. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    oke dames nog andere tips?

16. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
  17. mamatje

mamatje Actief lid

14 aug 2007
    417
    0
    0
    als je geen toeristisch plaats wil dan kun je naar finike en de hotel heet presia de finike. mooi groen bijna geen toeristen wel heel erg rustgevend.

18. Marni

Marni Bekend lid

26 apr 2007
    770
    17
    18
    Ik vond Icmeler een heel leuk plaatsje, ligt naast Marmaris en daar zit je zo met de Dolmus of met een taxibootje over het water. Het is er erg groen met veel bloemen en lekker rustig, wel allerlei winkeltjes en een markt. Het ligt aan een mooie baai met een aantal hotels aan het strand, wij zaten geloof ik in het Varlik hotel op 2 minuten lopen van het strand.

19. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Ben er nog niet uit, alle tips zijn welkom.

20. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Bitez, lekker rustig met een heerlijk strand en een mooie boulevard.
    Het is daar kind vriendelijk en kinderen kunnen niet zo makkelijk weg glippen daar.
    Ik heb in Gumbet gewoond en ik zou daar niet heen gaan met me kinderen ( helaas moet ik wel ieder jaar omdat me schoonouders er wonen)
    Bitez is super fijn.

Deel Deze Pagina