ervaringen roompot

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Amfy, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik ken centreparcs en landal goed maar roompot niet nu hebben we onze vakantie oostenrijk moeten annuleren (ivm mensen die ook gingen)

dus nu willen we wat anders nu zat ik te kijken en kom ik uit om roompot hambachtal gewoon lekker in de buurt en dan gaan we met de kerst op de vlucht naar oostenrijk hahaha

maar nu wil ik eerst weten wat de ervaringen zijn met roompot. is het wat? wij gaan dan eind juni dat nog net buiten het seizoen.

wat zijn jullie ervaringen?

2. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    ik ben alleen een keer bij roompot beach resort geweest in zeeland.. en dat zou ik echt afraden.. het weer was slecht, helaas heb je dat niet in de hand.. maar vanwege het weer dus wat meer op het terrein moeten blijven.. en zelfs de snackbar was het eten goor en dat voor dat geld (duur!) hadden bonnen bijgeboekt zodat je wat goedkoper eten kon daar.. de pizza kon je iemand zijn hersens mee ingooien.. en het buffet was helemaal om te huilen :( nu weet ik niet of dat iets voor roompot in algemeen is of dat het echt daar gewoon slecht was maar ik ben wel zo dat als ik zon slechte ervaring heb dat ik er niet meer heen ga ;)
    dan liever een last minute center parcs ofzo..
    het personeel was overigens ook echt ontzettend klant onvriendelijk, iets wat ik ook wel erg mee vind wegen.. tis wel de bedoeling dat je een leuke vakantie hebt haha..

maar ik ben wel benieuwd naar ervaringen van anderen ;) dit was overigens ook al wel even een ruwe gok een jaar of 4 geleden...

3. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    2 keer naar roompot geweest en ons prima bevallen!
    Vorig jaar mei en 3 weekenden geleden.

4. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    Wij zijn anderhalf jaar geleden naar De Weerterbergen geweest, en dat is ons prima bevallen. Leuk zwembad, goed gegeten, en de kinderen vonden het ook helemaal leuk.

5. Naomi1971

Naomi1971 Bekend lid

21 okt 2010
    740
    0
    16
    woonbegeleidster gehandicaptenzorg
    home sweet home
    Wij gaan ook regelmatig naar roompotparken. Heb er tot nu toe goede ervaringen mee. De borg wordt altijd de week nadat je weer thuis bent terug gestort en de eindschoonmaak is niet verplicht (kan er zelf wel een doekje doorhalen).
    Komende week gaan we weer een midweekje roompotten (limburg), heb er al mega veel zin in :D

6. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.886
    401
    83

mee eens :D

7. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    wij zijn bij verschillende roompotparken geweest,
    maar we boeken dan vaak voor max 80euro + reserveringskosten enz
    hambachtal zijn we ook geweest,
    het huisje was toch wel oud.......
    het stelde allemaal niet veel voor en het grootste nadeel dat je alleen een bad had waar je in moest douchen, de douchekop was niet op te hangen......
    het zwembad was opzich wel oke, maar niet heel groot
    maar de disco voor de kinderen zag er wel gezellig uit, wij waren toen met zijn 2

8. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    We zijn vorig jaar in Arcen (L) geweest bij een Roompot park, maar het is geen Landal of Centerparcs. Minder luxe huisjes en parken. Maar het was wel heel gezellig verder.

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Wij zijn niet in het buitenland geweest maar in Drenthe.
    enige nadeel vond ik dat het huisje waarin we zaten eigenlijk wat klein was in de zin dat we er geen campingbedje kwijt konden. Gelukkig kon Emma in een groot bed (was toen uitproberen). Huisje was verder groot genoeg. Park was netjes en genoeg speelmogelijkheden buiten. Zwembad was netjes met toezicht.

Er was binnen alleen geen speelmogelijkheid. Heb op meerdere parken gekeken online van Roompot en zag nergens binnen een indoorspeeltuin. Gelukkig was het lekker weer. dat hadden we anders wel gemist

Verder netjes geholpen bij de receptie. Leuke mensen die er werken.

We hadden een regenjas van Koos gekocht, ze hadden alleen een gewone meegegeven zagen we thuis. We hadden gebeld en ze hebben kosteloos een van koos gestuurd. Erg netjes

10. Ellen291982

Dat klopt idd. De huisjes zijn minder luxe, maar daarom betaal je ook minder denk ik.

11. Amfy

Amfy Niet meer actief

nou ja het gaat niet op de luxe het gaat er om dat we er even tussen uit zijn en dat we lekker leuke dingen kunnen doen en dan gewoon ook een aantal keer zwemmen

12. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Wij zijn in weerterbergen geweest, een aantal jaar terug. Beviel erg goed. En afgelopen zomer zijn we in Grafenau geweest. Was een prima huisje. ruim! Maar het is natuurlijk maar net wat voor standaard je erop na houdt... De huisjes zijn vaak wat ouder, maar prima onderhouden. De bedden liggen goed en de service op het park is vaak goed. Het slechte eten ed herken ik helemaal niet...

Het enige dat wij hadden was dat wij vorig jaar begin januari geboekt hadden en toen bleek dat mijn moeder toch weer ziek werd en uiteindelijk is ze op 12 april vorig jaar opgegeven. Ze zou toen max 6wk hebben. Dat zou niet in de knel komen met de vakantie dan. Maar mijn moeder leefde veel langer en toen kwam de vakantie dus wel in de knel. We wisten dat roompot hetzelfde huisje een aantal weken later (De laatste weken van de vakantie) nog wel vrij was en vroegen of we het mochten omboeken naar die week. Dat kon allemaal niet... En omdat er iets mis was gegeaan met de annuleringsverzekering (we zouden een doorlopende hebben maar door een fout aan de kant van de verzekering was die niet aangezet dus die is wel aangezet maar gold niet meer voor deze vakantie) hadden we gehoopt dat roompot wel wat coulance zou hebben maar nee hoor. Ze konden absoluut niets voor ons doen... We stonden toen voor het dilemma, gaan of voorbij laten gaan. Uiteindelijk hebben we de vakantie op marktplaats aangeboden en verkocht en een nieuwe vakantie in de laatste week op hetzelfde park geboekt. (de orginele vakantie was 680 euro, verkocht voor 400 en de nieuwe vakantie was 320 euro...)

13. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    uiteindelijk maar goed dat we niet gegaan zijn, mijn moeder overleed die week

14. Ellen291982

Dan is het erg goed te doen bij Roompot.

15. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

roompot is prima, maar:

in arcen heb je een mooi park maar het zwembad erbij is totaal ongeschikt voor kleine kinderen. er is een 25 meterbad en een bad wat voor kleintjes zou moeten zijn, maar waar ze nog niet fatsoenlijk kunnen spelen.

verder is rp prima, zijn er vaak geweest. huisjes zijn oud maar meestal schoon, en zoniet dan wordt het gelijk geregeld. meestal wel een vaatwasser. overal speeltuintjes, wij huren meestal een bolderkar en het is altijd gezellig.

in de zomer vind ik wolfsven in mierlo leuk, heb je een enorm meer bij met zandstrand en speeltuiin. heerlijk voor die kinderen om in te zwemmen en bij te spelen! en een binnenzwembad is er ook nog :)

16. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38

herkenbaar:x
    wij waren dus ook buiten het hoogseizoen. Er was dus maar 1 restaurant open en verder echt niets te beleven het zwembad was wel leuk. Maar ook erg onvriendelijk personeel.
    Het huisje was wel prima we zaten met uitzicht op zee!

17. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.833
    19.170
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Wij hebben voor komende zomer geboekt. Ik ben benieuwd, want we gaan in de meivakantie naar landal en in de herfst naar cp. :)->) We kunnenstraks dus echt vergelijken. Ik ben de laatste jaren twee keer bij co geweest en dat is beide keren goed bevallen. Ik verwacht van cp wel meer luxe dan bij landal en roompot. (En ik denk dat landal weer luxer is dan roompot.) Maar goed: daar betaal je dan ook voor!

Ik vnd de service bij het boeken wel goed bij roompot. Ik had al geboekt en ik had als opmerking aangegevn dat wij wel een vampingbedje wilden plaatsen in één van de slaapkamer. Dat bleek in dat huisje niet mogelijk te zijn. Maar er werd echt goed meegedacht en de boeking is zonder problemen overgezet naar ee ander huisje in een ander park. (Bij het eerste park waren die week geen geschikte huisjes vrij.)

Ik moet wel zeggen dat ik van roompot wel vaker wisselende reacties hoor. De een is tevreden en de ander niet. (Heeft misschien ook wel met je verwachting te maken.) Ik heb het idee dat het bij cp en landal minder wisselt.
    Bij Roompot is het volgens mij ook wel afhankelijk van welk park je kiest, terwijl cp en landal (in NL) in principe altijd goed zijn.

18. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Hier zijn wij ook geweest en is ons erg goed bevallen :)

19. naroke

naroke Lid

28 mrt 2012
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn vorig jaar in oktober naar een roompot park geweest. Deze lag in Drenthe (weet de naam alleen niet meer).

Ons is het goed bevallen. Wij hadden geen huisje maar een stacaravan. Deze was veel groter dan die van vacansoleil. Park zelf ook leuk. Er was genoeg te doen voor onze zoon. Ook het zwembad was goed. 1 minpunt was dat de jeugd van het naast gelegen dorp daar ook kwam zwemmen. En die veroorzaakte nogal wat overlast. Maar die werden zonder pardon het zwembad uitgestuurt dus dat was wel weer goed.
    Eten was super. Zowel van de kaart als buffet.

20. Leonike

Leonike Bekend lid

21 nov 2011
    521
    2
    18
    Wij willen binnenkort ook gaan boeken, ik lees dus even aandachtig mee. Waarschijnlijk eind mei een midweekje duitsland. Nog geen idee welk park.

Ik weet wel dat de parken (niet alleen de huisjes dus) vaak iets ouder zijn t.o.v. CP of Landal. Roompot heeft een aantal "oude" Landalparken overgekocht. Volgens de formule van Landal zouden die parken inmiddels gerenoveerd moeten worden, bij Roompot is er weinig aan gedaan.

Deel Deze Pagina