Kindvriendelijke restaurants

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door EdN, 5 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    bij van der valk in nootdorp heb ik gehoord dat er ook iets voor de kinderen is, dat dan de ouders kunnen koken en de kinderen gaan geloof ik dan ook iets maken (koekjes bakken ofzo??volgens mij heette het Kenny koken..)

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    NU! in Eersel. Gewoon restaurant met een speelkamer voor de kids. Zelf nog niet geweest overigens.

Bij de Neut in Westerhoven. Binnenspeeltuin voor de kids en qua eten is er de keuze uit pasta, pizza en pannenkoeken. Goede kwaliteit.

En in Drenthe, Klijndijk, Buffetrestaurant Thijs&Aafke. Lopend buffet en speelkamer voor de kids.

3. veense

veense Niet meer actief

Thijs&Aafke vonden wij ook erg lekker, maar viel de laatste keer enorm tegen qua eten...

4. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.178
    10.719
    113
    Sushi haven in rotterdam (lloydkwartier) heeft lekkere sushi (all you can eat) en een speelhoekje. Voor peuters erg geschikt, wel vragen om een tafeltje bij de speelhoek. De kinderen van de medewerkers spelen er ook dus altijd speelkameraadjes

En de bazar is ook goed te doen met kinderen, geen speciale speelhoek maar wel kleurtjes aan tafel en vooral toch al zo'n gezellige chaos dat ze zoveel herrie kunnen maken als ze willen en rond kunnen rennen. En gekleurde lichtjes en spiegeltjes aan het plafond... Magisch voor kleintjes!

5. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
  6. Kyra73

Kyra73 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.568
    455
    83
    Ootje Konkel in Scharwoude. Wel een eenvoudige kaart, maar een heel leuk restaurant voor de kinderen om te eten met meerdere speelhoeken en mega veel speelgoed.

7. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.289
    263
    83
    alcazar in puttershoek met heerlijk eten en de kids hebben nanny`s in een nanny hoek

8. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Jacks grillhouse Nieuwegein heeft een speelplek die je vanaf de meeste tafels goed kan zien
    Het eten is er lekker mits je het krijgt :p vorige keer 2 uur! Zitten wachten en nog niks toen weggelopen
    Daar komen we dus niet meer maar je vroeg leuke speelplek en lekker eten je vroeg niet naar service ;)

9. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Grut en Groot in Heemstede.
    Pippa's in Haarlem.

10. penseel

penseel Niet meer actief

Gaat a.s zondag naar de watertuin in Naaldwijk. Mijn vader woord 66 en heeft ons uitgenodigd om te gaan ontbijten daar.

Hebben vissen enzo dus na zondag zal ik kunnen vertellen of het er kindvriendelijk is.??:):)

11. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Viel bij ons dus ook erg tegen! Eten is lauw..

De wok doet het hier altijd goed

12. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Hier: Yankee Doodle!
    Erg lekker (en uitgebreid) buffet, restaurants speciaal op kinderen gericht, ze zitten in Assen, Drachten en Groningen.
    Een erge aanrader!

13. mrien

mrien Actief lid

24 aug 2014
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oostvoorne de stormvogel.

Buiten een glijbaan, en binnen een speelhoek. Is tevens ook aan het oostvoornse meer.

14. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.788
    18.964
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Hoe groot wil je het hebben? Ik denk namelijk dat de lijst erg lang is. Ik woon in een middelgrote stad en daar zitten diverse restaurants waar wel een klein speelhoekje is. Tot nu toe is dat voor onze zoon wel voldoende. Wat duplo / lego, tv'tje, paar autootjes. Daar vermaakt hij zoch wel mee. Hij kan namelijk heel goed vier gangen aan tafel zitten. :D
    Nee, geintje. Maar het zijn maar even wat tussendoor speelmomentjes. Hij hoeft niet uitgebreid los te gaan ofzo. Dus als dat voldoende is, denk ik dat je in elke stad wel een paar van dat soort tentjes kunt vinden. Wil je echt complete springkussens en klautertoestanden, dan wordt het natuurlijk een ander verhaal. Maar meestal is dan het eten ook wel weer van mindere kwaliteit.

15. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Bubbels & Blessings in Bilthoven

Deel Deze Pagina