bij van der valk in nootdorp heb ik gehoord dat er ook iets voor de kinderen is, dat dan de ouders kunnen koken en de kinderen gaan geloof ik dan ook iets maken (koekjes bakken ofzo??volgens mij heette het Kenny koken..)
NU! in Eersel. Gewoon restaurant met een speelkamer voor de kids. Zelf nog niet geweest overigens. Bij de Neut in Westerhoven. Binnenspeeltuin voor de kids en qua eten is er de keuze uit pasta, pizza en pannenkoeken. Goede kwaliteit. En in Drenthe, Klijndijk, Buffetrestaurant Thijs&Aafke. Lopend buffet en speelkamer voor de kids.
Sushi haven in rotterdam (lloydkwartier) heeft lekkere sushi (all you can eat) en een speelhoekje. Voor peuters erg geschikt, wel vragen om een tafeltje bij de speelhoek. De kinderen van de medewerkers spelen er ook dus altijd speelkameraadjes En de bazar is ook goed te doen met kinderen, geen speciale speelhoek maar wel kleurtjes aan tafel en vooral toch al zo'n gezellige chaos dat ze zoveel herrie kunnen maken als ze willen en rond kunnen rennen. En gekleurde lichtjes en spiegeltjes aan het plafond... Magisch voor kleintjes!
Ootje Konkel in Scharwoude. Wel een eenvoudige kaart, maar een heel leuk restaurant voor de kinderen om te eten met meerdere speelhoeken en mega veel speelgoed.
Jacks grillhouse Nieuwegein heeft een speelplek die je vanaf de meeste tafels goed kan zien Het eten is er lekker mits je het krijgt vorige keer 2 uur! Zitten wachten en nog niks toen weggelopen Daar komen we dus niet meer maar je vroeg leuke speelplek en lekker eten je vroeg niet naar service
Gaat a.s zondag naar de watertuin in Naaldwijk. Mijn vader woord 66 en heeft ons uitgenodigd om te gaan ontbijten daar. Hebben vissen enzo dus na zondag zal ik kunnen vertellen of het er kindvriendelijk is.??
Hier: Yankee Doodle! Erg lekker (en uitgebreid) buffet, restaurants speciaal op kinderen gericht, ze zitten in Assen, Drachten en Groningen. Een erge aanrader!
Oostvoorne de stormvogel. Buiten een glijbaan, en binnen een speelhoek. Is tevens ook aan het oostvoornse meer.
Hoe groot wil je het hebben? Ik denk namelijk dat de lijst erg lang is. Ik woon in een middelgrote stad en daar zitten diverse restaurants waar wel een klein speelhoekje is. Tot nu toe is dat voor onze zoon wel voldoende. Wat duplo / lego, tv'tje, paar autootjes. Daar vermaakt hij zoch wel mee. Hij kan namelijk heel goed vier gangen aan tafel zitten. Nee, geintje. Maar het zijn maar even wat tussendoor speelmomentjes. Hij hoeft niet uitgebreid los te gaan ofzo. Dus als dat voldoende is, denk ik dat je in elke stad wel een paar van dat soort tentjes kunt vinden. Wil je echt complete springkussens en klautertoestanden, dan wordt het natuurlijk een ander verhaal. Maar meestal is dan het eten ook wel weer van mindere kwaliteit.