Wie heeft er suggesties voor een leuke zomerbestemming voor dit jaar? Ik heb nogal wat wensen Ik zoek een appartement of huisje of stacaravan of iets dergelijks, geen hotel dus. Minstens 1 slaapkamer. Genoeg kinderactiviteiten, leuk zwembad (liefst met wat glijbanen enzo). Graag ook kinderanimatie. Centrale ligging, op loopafstand van strand cq centrum/winkels. Liefst Spanje, maar Italië of Frankrijk ofzo is ook prima. Geen Turkije/Tunesië. Vliegreis. Verzorging maakt niet uit, alles tussen Logies en All inclusive mag. Budget..tja, gewoon beetje middenklasse, hoeft niet spotgoedkoop maar ook geen Clubmed. Gewoon gemiddeld. Ik ben als alleenstaand ouder sowieso al duurder uit dan met 2 volwassenen helaas. Kent een van jullie een accommodatie die aan al m'n wensen voldoet? Ik hoor het graag!
Ik kan je Menorca aanraden, zeer kindvriendelijk eiland en niet zo ver vliegen (nog geen 2 uur). Wij zaten in Cala n bosch in een aparthotel. Ideaal, want we zaten in een appartement, maar hadden ook de voorzieningen van een hotel.