Ik ben graag thuis, gewoon lekker relaxen en van mijn zoontje genieten Of ik ga lunchen met vriendinnen, shoppen, uit eten en heeeel soms ga ik stappen. Ik heb geen man
Wandelen met de hond, park of naar het bos. Op visite gaan of visite hier ontvangen Bankhangen of een filmpje kijken Klussen ( of een poging doen tot...) Winkelen ( geen kleding shoppen hoor, maar dingetjes voor in huis)
Als ik alleen met mijn zoontje ben doe ik een beetje het huishouden, lekker naar de speeltuin of een boodschap. Of naar een binnenspeeltuin ofzo! Als ik helemaal alleen ben zonder man en kind dan ga ik lekker shoppen, lunchen, uiteten of stappen met vriendinnen! Ook regelmatig bij vriendinnen op visite. En gezamenlijk met mijn vriend lekker biosje, happie eten of shoppen!
Alleen thuis lekker relaxen met pc, een goed boek, koffie leuten en bijkletsen. Samen veelal wandelen in het bos met de hond, terrasjes pakken of gewoon lekker samen op de bank. We kunnen een hele avond vol kletsen samen
Uitgebreid in bad, film kijken, lekker eten, wandelen, uitgebreid koken, lunchen, winkelen, naar het theater. Deze hobby's deel ik samen met mijn man.
Als ik alleen ben ga ik er veel op uit met de hond, tja het huishouden moet ook gebeuren, boodschappen doen, Sporten en shoppen En als mijn vriend en ik samen zijn, doen we veelal spelletjes ( ja echte bordspelletjes haha) gaan lekker met de honden weg, uiteten, bij mensen opbezoek of hier. Lekker relaxen gewoon. En ja ook wij klussen hier of doen pogingen tot ook leuke ontspanning. Mijn vriend is nog al een prutser ( goed bedoeld ) dus die vind tuinieren heerlijk, of hier en daar wat afverven dat soort dingetjes. En oh ja hij rijdt sinds kort motor
Eh niet zoveel Ik heb in ieder geval geen hobby die ik thuis doe ofzo. Boek lezen, internetten, filmpje kijken... beetje de 'standaard' dingen. En met mijn zoontje spelen natuurlijk
Warcraften. Relaxen op de bank met ons twee en de drie honden . Zelf train ik onze honden. Dat is het wel zo'n beetje. Beetje facebooken etc.
Spelen met de kleine wandelen met de hond taarten bakken lezen tv kijken boek lezen wandelen met de kleine in zn driewieler Film kijken bank hangen met of zonder man haha is maar net of hij thuis is, niet hoeft te werken of te darten of zaalvoetbal of krav maga of pokeren haha. Deze week heb ik mijn man alleen met het eten gezien voor de rest niet, ja alstie thuis komt en in bed stapt haha.
Met de kinderen ga ik elke week naar de dierentuin (heb een jaarkaart), verder veel wandelen of binnen rommelen. Als ik alleen thuis ben dan komt er soms een vriendin langs en anders ga ik uitgebreid in bad met een boek of ik surf op internet Mijn vrije avonden sport ik (2x per week, karate) en soms spreek ik af en met een vriendin om samen wat te eten oid. Als mijn man en ik samen thuis zijn dan kijken we meestal gewoon tv, of we gaan samen sporten (in de schuur, babyfoon mee) Als we met z'n tweetjes weg gaan is het meestal om uit eten te gaan, of om vrienden te bezoeken. Heel soms gaan we naar de bioscoop. Als we met z'n allen weggaan dan gaan we meestal zwemmen of op bezoek bij vrienden met kinderen.
Door de weeks als mijn vriend werken is doe ik niet veel ontspannend alleen huishouden, hond wandelen en op de pc. In het weekend moeten we er gek genoeg altijd op uit, na de stad, terrasje pakken ofzoiets
Als ik thuis ben: -bankhangen, filmpje,tv kijken -zpen -met vriendinnnen/man een hapje gaan eten -winkelen met man of vriendinnen -ergens op de koffie gaan
Ik ben wel een huismusje. Ben graag thuis achter de computer, heerlijk in bad een boek lezen of tv kijken. Mijn hobbys zijn bakken en naaien. Als ik weg ga is dat meestal om te shoppen of op visite. Samen met mn vriend gaan we vaak in het weekend ook langs de winkels. Uit gaan doen we bijna niet meer.
Heerlijk hobbyen, creatief bezig zijn. Heerlijk gedachten op nul en creëren maar, voor mezelf of anderen kado geven.
als ik thuis ben, zit ik vaak achter de laptop spelletje spelen en op het forum kletsen we liggen ook graag samen op de bank tv te kijken verder doe ik niet super veel eigenlijk omdat ik nog druk ben met school en stage mijn vriend zit ook vaak achter de computer en doet ook vaak met zijn metaaldetector klooien ook doet hij veel sporten
Ikzelf ga 1 avond in de week naar muziekkorps (speel trompet) Vriendlief geeft 2 avonden in de week voetbaltraining, waar zoontje en ik vaak mee naar toe gaan. Zaterdags moet het team dat ie training geeft wedstrijd spelen, dus gaan zoontje en ik ook mee, en daarna gaan we meestal stad in. Zondags moet vriendlief zelf spelen, dus gaan zoontje en ik ook mee.. en dan 's middags boodschappen doen, en gewoon lekker relax thuis filmpie kijken, achter pc spelletje doen, of spel met de wii, of eens goed opruime/schoonmaken in huis. Gewoon beetje aanrommelen zondags. Ben eigenlijk nooit alleen weg, en samen ok niet zo veel.
thuis, tv kijken, boek lezen, internetten, met de kinderen binnen/buiten, huishouden... met vriendinnen lekker winkelen op visite, leuke workshops, bios met gezin gaan we op visite, naar korfbalwedstrijden van mijn man, dagje weg, af en toe winkelen maar doe ik liever zonder kids , geocachen met man, lekker uit eten, nachtje weg, biosje al is dat ook al een tijd geleden.
Ik heb altijd vrije tijd, Alles wat ik doe is dus in mijn vrije tijd. Dus ik leef en geniet Met mijn man ga ik het liefst gezellig een filmpje zien, uit eten en knuffelen/seksen